معلمان بسیجی برای شکل‌گیری تمدن نوین اسلامی گام برمی‌دارند

معلمان بسیجی برای شکل‌گیری تمدن نوین اسلامی گام برمی‌دارند

به گزارش خبرگزاری مهر، بسیج فرهنگیان، در این بیانیه آورده است: ۱۳ آبان یکی از آن روز های خدایی و ایام الله نورانی ملت ایران است که با دستان با برکت دانش آموزان و دانشجویان عزیز تربیت یافته مکتب امام خمینی (ره) بزرگترین لانه جاسوسی کره خاکی مقتدرانه فتح شد تا جهانیان بدانند فرزندان ملت امام حسین (ع)، مستکبران زورگو را به زیر گام های استوار خود می برند و برای همیشه به زباله دان تاریخ خواهند فرستاد و هرگز جبهه شیطان در برابر قدرت الهی جبهه حزب الله توان رویارویی نخواهد بود.

این بیانیه تاکید کرد: ناکامی و شکست برای ملتی که شهید فهمیده ها، شهید بهنام محمدی ها و شهید ایرانمنش ها دارد، پدیده‌ای غیر قابل وصول است. تحمیل بن بست بر مردمی که تهرانی مقدم ها، همت ها، باکری ها، حججی ها و سلیمانی ها دارد، یک آرزوی دست نیافتنی برای مستکبران و گرگ صفتان عالم است. یوم الله ۱۳ آبان یادآوری سیلی محکم ملت شهیدپرور ایران بر رخ شیطان بزرگ است.

این بیانیه افزود :۱۳ آبان روز نشاط و شادمانی جبهه حق و روز مرگ بر مستکبران و جنایت پیشگان است، ما معلمان بسیجی با لبیک به فرامین نورانی و حماسی رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای و همگام با سایر اقشار مردم فهیم ایران اسلامی ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره تمامی شهدای اسلام و انقلاب اسلامی به ویژه ۳۶ هزار شهید دانش‌آموز و ۵ هزار شهید معلم اعلام می‌داریم ضمن برافراشتن پرچم جهاد و مبارزه علمی، فرهنگی، سیاسی و… در سطح مدارس و جامعه، استوارتر از گذشته گام‌های پیشرفت را برای شکل‌گیری تمدن نوین اسلامی برخواهیم داشت.

در ادامه این بیانیه آمده است: دوشادوش دانش‌آموزان بصیر انقلابی با دمیدن روح استکبارستیزی و تعلیم معارف دینی و علمی چشم به افق‌های روشنی پیش روی ملت سرافراز ایران اسلامی دوخته و اجازه نفوذ دشمن در سنگر علم و فرهنگ را نخواهیم داد و شبانه‌روز برای حفظ دستاوردهای نظام اسلامی و خون مقدس شهدای گرانقدر تلاش می‌کنیم.

به گزارش ایرنا، ۱۳ آبان، سالروز سه رویداد مهم تاریخ ایران اسلامی، تبعید امام خمینی (ره) به ترکیه در سال ۱۳۴۳، کشتار دانش آموزان توسط رژیم ستم شاهی در سال ۱۳۵۷ (روز دانش آموز) و تسخیر سفارت آمریکا (لانه جاسوسی) در سال ۱۳۵۸ است. این روز تاریخی به نام روز بسیج دانش آموزی و استکبار ستیزی نام گذاری شده است.

منبع : مهر