ملیکا سماکی هفتم شد/ پایان کار نمایندگان ایران با یک برنز

ملیکا سماکی هفتم شد/ پایان کار نمایندگان ایران با یک برنز

به گزارش خبرنگار مهر، مسابقات اسلالوم قهرمانی زیر ٢٣ سال و جوانان و کاپ آزاد آسیا از ٢٩ اردیبهشت در پاتایا تایلند آغاز شد و عصر امروز یکشنبه ۳۱ اردیبهشت ماه به کار خود پایان داد.

در روز آخر این مسابقات ملیکا سماکی در نیمه‌نهایی کایاک‌اسلالوم زیر ۲۳ سال بانوان و محمد مهدوی‌نیا در کانواسلالوم زیر ۲۳ سال آقایان به مصاف رقیبان رفتند.

محمد مهدوی‌نیا در کانواسلالوم زیر ٢٣ سال مردان با ١٧ رقیب از چین، هند، ژاپن، قزاقستان، تایلند، چین‌تایپه و ازبکستان مسابقه داد و در پایان با ثبت زمان ۱۲۹.۲۰ ثانیه در رده شانزدهم قرار گرفت و از راه‌یابی به فینال بازماند. در این رقابت نمایندگان ژاپن، چین‌تایپه و چین اول تا سوم شدند.

ملیکا سماکی در کایاک‌اسلالوم زیر ٢٣ سال بانوان با ۱۱ قایقران از چین، هند، قزاقستان، سنگاپور و تایلند رقابت کرد و در پایان با زمان ۱۸۲.۴۹ ثانیه در رده نهم قرار گرفت و راهی فینال شد. در این رقابت نمایندگان چین، تایلند و قزاقستان اول تا سوم شدند.

سماکی در فینال کایاک‌اسلالوم زیر ٢٣ سال بانوان با ۱۱ قایقران از چین، هند، قزاقستان، سنگاپور و تایلند رقابت کرد و در پایان با ثبت زمان ۱۱۳.۱۰ ثانیه جایگاه هفتم این مسابقات را به دست آورد. در این رقابت نمایندگان چین، تایلند و اندونزی اول تا سوم شدند.

روز گذشته، امیر فتاح‌پور در رقابت با قایقرانان چین، ژاپن، تایلند و هنگ‌کنگ با زمان ۹۲.۷۶ ثانیه سوم شد و صاحب مدال برنز شد. قایقرانان ژاپن و چین در این مسابقه به ترتیب اول و دوم شدند.