منصوریان: با تعویق بازی‌های آسیایی برنامه‌ریزی چند ساله‌ام از بین رفت/ طلای بازی‌های آسیایی جزو اهدافم است

منصوریان: با تعویق بازی‌های آسیایی برنامه‌ریزی چند ساله‌ام از بین رفت/ طلای بازی‌های آسیایی جزو اهدافم است

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ووشو، الهه منصوریان  درباره به تعویق افتادن زمان برگزاری بازی‌های آسیایی هانگژو اظهار داشت: از دو سال قبل برنامه‌ریزی‌ام برای حضور در این بازی‌ها را آغاز کردم. زمانی که دنیا با ویروس کرونا مواجه شد و البته مرکز آن نیز در چین بود، به ایران برگشتم و یک سال بعد از آن دوباره به چین رفتم تا تمریناتم را در آنجا پیگیری کنم. در ادامه دوباره به ایران آمدم و اردوهای تیم ملی شرکت کردم. بازگشتم از چین در شرایطی بود که در آنجا قرارداد مالی و موقعیتی خوبی داشتم اما نداشتن طلای بازی‌های آسیایی جزو اهدافی بود که همیشه خواهان رسیدن به آن بودم.

وی ادامه داد: برای کسب طلای بازی‌های آسیایی تلاش زیادی کردم، به همین دلیل به تعویق افتادن این رویداد تاثیر منفی زیادی روی من می‎گذارد. واقعاً از این موضوع ناراحتم؛ چون برنامه‌ریزی چندین ساله‌ام از دست رفت و خراب شد، البته بازی‌ها تعویق افتاده، ولی این مسئله برای من که آماده بودم، ناراحت کننده است. حالا باید آمادگی‌ام را حفظ کنم و برنامه‌ریزی را تداوم بدهم؛ چون باید برای بازی‌های آسیایی هنوز برنامه‌ریزی کنم.

منصوریان درباره دیدار ورزشکاران، مربیان و مسئولان ورزش با رئیس جمهور گفت: ورزشکاران همه فدراسیون‌های بزرگ از جمله فوتبال، والیبال به دلیل اینکه فدراسیون‌شان به لحاظ مالی در مضیقه است و شرایط خوبی ندارد، ناراحت بودند. این مسئله برایم کمی عجیب بود؛ درست است که این مشکلات وجود دارد اما بودجه ووشو یک‌دهم ورزشکاران و مربیان رشته‌هایی بود که صحبت کردند. برای کمی عجیب است که همه گله می‌‎کنند. ووشو یکی از پرمدال‌ترین و پرافتخارترین رشته‌هایی ورزشی است که بودجه آن نسبت به سایر رشته‌ها واقعا ناچیز است. واقعا نمی‎دانم دلیل این کم توجهی به ووشو چیست و چرا نباید ووشو به اندازه سایر رشته‌های ورزشی بودجه داشته باشد. این در حالی است که آن‌ها یک سوم ووشو هم برای ایران افتخار آفرینی نمی‌کنند.

بانوی ملی‌پوش ووشو عنوان کرد: در این مدت اردوهای اردوهای زیادی داشته‌ایم اما هیچ کمبودی را احساس نکردیم و اساسا متوجه نشدیم که فدراسیون مشکل مالی دارد. خوشبختانه اردوها به طور منظم برگزار شد و همه امکانات از سوی فدراسیون برای یک تمرین و اردوی خوب مهیا بود که باید بابت این مسئله از رئیس فدراسیون ووشو تشکر می‌کنم. مدیر ما مدیری بود که با وجود مشکلات مالی، اجازه نداد که حس کنیم فدراسیون در چه وضعیت مالی به‌ سر می‌برد.

وی در مورد صحبت‌های خود مقابل رئیس جمهور، خاطرنشان کرد: در این دیدار همه کسانی که صحبت کردند، یک دغدغه یکسان داشتند که آن، بیمه ورزشکاران و مربیان بود. همچنین جوایز کم شده بود. در واقع جوایز همیشه به شکل سکه و وجه نقد پرداخت می‌شد و این بار ورزشکاران از این موضوع دلخور بودند. من هم همین موارد را گفتم و ازمدیریت فدراسیون ووشو بخاطر فراهم کردن شرایط خوب، تشکر به عمل آوردم. ان‌شاءالله این مسائل برطرف می‌شود و دیگه چنین دغدغه‌هایی نخواهیم داشت.

منصوریان در پایان گفت: امیدوارم در بازی‌های آسیایی سال آینده محکم‌تر و قوی‌تر وارد شویم و بتوانیم مدال‌های خوش‌رنگی بدست بیاوریم.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم