منچستریونایتد دروازه‌بان کریستال‌پالاس را قرض گرفت

منچستریونایتد دروازه‌بان کریستال‌پالاس را قرض گرفت

به گزارش خبرگزاری تسنیم، باشگاه منچستریونایتد امروز (جمعه) به طور رسمی اعلام کرد که جک باتلند را با قرارداد قرضی که تا پایان فصل جاری اعتبار دارد، از کریستال‌پالاس به خدمت گرفته است. این اقدام در حالی صورت گرفت که چند روز پیش، مارتین دوبراوکا که تابستان اخیر با قرارداد قرضی یکساله از نیوکاسل به منچستریونایتد پیوسته بود، به درخواست باشگاه نیوکاسل قرارداد قرضی‌اش زودتر از موعد مقرر با منچستریونایتد فسخ شد و به جمع کلاغ‌ها بازگشت.

باتلند ۲۹ ساله که ۸۷ بازی در لیگ برتر انجام داده و ۹ بازی ملی هم در کارنامه‌اش با پیراهن انگلیس دیده می‌شود، به سایت رسمی باشگاه منچستریونایتد گفت: منچستریونایتد باشگاهی شگفت‌انگیز است و من به حضور در این تیم افتخار می‌کنم. واقعاً مشتاق کار با یک گروه از دروازه‌بانانی فوق‌العاده هستم که هر روز از یکدیگر حمایت می‌کنند تا بهترین محیط تمرین و بازی را برای تیم ایجاد کنند.

وی افزود: من مقابل داوید دخه‌آ بازی کرده‌ام و در تیم ملی انگلیس نیز کنار تام هیتون بوده‌ام. آنها دروازه‌بانان درجه یکی هستند و از این فرصت برای رقابت در کنار آنها و حمایت از آنها به عنوان هم‌تیمی لذت می‌برم. این تیم می‌تواند این فصل به چیزهای زیادی دست یابد و من هیجان زده هستم که نقش خود را در کمک به هم‌تیمی‌هایم برای رسیدن به این جاه‌طلبی‌ها ایفا کنم.

 انتهای پیام/