نارضایتی FA از چلسی بابت سهل‌انگاری در مورد جیمز

نارضایتی FA از چلسی بابت سهل‌انگاری در مورد جیمز

به گزارش خبرگزاری تسنیم، اتحادیه فوتبال انگلیس (FA) از سهل‌انگاری باشگاه چلسی در مورد ریس جیمز مدافع ملی‌پوش خود ناراضی است، بازیکنی که با اعلام باشگاه چلسی به دلیل مصدومیت از ناحیه زانو هشت هفته خانه‌نشین خواهد بود و جام جهانی را از دست خواهد داد. این مدافع انگلیسی که در جریان برتری 2 بر صفر سه‌شنبه شب چلسی در خانه میلان در دور چهارم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا دچار این مصدومیت شد، پس از این بازی با گرفتن مجوز از گراهام پاتر سرمربی چلسی در میلان ماند تا روز چهارشنبه هفته گذشته را با هم‌تیمی‌های خود در شهر میلان بگذراند که این باعث نارضایتی اتحادیه فوتبال انگلیس شده، چرا که آنها معتقدند ریس جیمز پس از بازی با میلان باید برای درمان فوری به لندن بازمی‌گشت.

بر اساس گزارش نشریه انگلیسی «دیلی‌میل»؛ اتحادیه فوتبال انگلیس از باشگاه چلسی جویا شده‌ که چرا پس از بازی با روسونری به جیمز که مصدومیتش جدی به نظر می‌رسید، اجازه ماندن در شهر میلان را داده‌اند. این مدافع 22 ساله عصر چهارشنبه در نهایت به لندن بازگشت و روز بعد از آن یعنی روز پنجشنبه زانویش مورد اسکن قرار گرفت و در نهایت روز جمعه مشخص شد که از ناحیه لیگامنت زانو آسیب دیده است.

جیمز در حالی روز چهارشنبه با هواپیما به لندن بازگشت که خبری از زانوبند و حمایت پزشکی از وی نبود. تصاویری از این مدافع انگلیسی منتشر شده که نشان می‌دهد او در حال گشت و گذار در شهر میلان و گرفتن عکس با هواداران چلسی است. جیمز روز جمعه به یک متخصص مراجعه کرده و در حال حاضر هیچ برنامه فوری برای عمل جراحی ندارد.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم