ناگلسمان: در بازی با مونشن‌گلادباخ هم روی نیمکت نخواهم بود/ خوشحالم که هوینس می‌تواند بازی‌های خوبی از بایرن ببیند

ناگلسمان: در بازی با مونشن‌گلادباخ هم روی نیمکت نخواهم بود/ خوشحالم که هوینس می‌تواند بازی‌های خوبی از بایرن ببیند

به گزارش خبرگزاری تسنیم، یولیان ناگلسمان که از هفته پیش درگیر ویروس کرونا شده است، در تازه‌ترین اظهارنظرش درباره وضعیت خود گفت: تا به این لحظه اوضاع خوب پیش رفته و همه چیز خوب است. متأسفانه در بازی با بوروسیا مونشن‌گلادباخ هم روی نیمکت نخواهم بود. همچنان در خانه قرنطینه هستم. روز پنجشنبه هم قرار است تست دیگری بدهم. دیروز یک تست انجام دادم که متأسفانه جوابش طوری نبود که بتوانم در بازی با گلادباخ روی نیمکت بایرن باشم.

وی افزود: من کسی هستم که خیلی دوست ندارم یک‌جا بنشینم. دوست دارم از نزدیک کارها را انجام دهم اما به لطف فناوری مدرن حالا انجام خیلی از کارها از دور ممکن شده است. خوشحال که تا به اینجا کارها به خوبی پیش رفته است. همه بازیکنان آماده هستند. آلفونسو دیویس و لئون گورتسکا به تمرینات بازگشته‌اند. لوکاس هرناندز از ناحیه ساق پا مشکل جزیی داشت اما حالا خوب است. ما همه بازیکنان‌مان را در اختیار داریم.

سرمربی بایرن مونیخ همچنین در خصوص دیدار فردا شب (چهارشنبه) شاگردانش مقابل بوروسیا مونشن‌گلادباخ در دور دوم جام حذفی آلمان اظهار داشت: کمی عجیب است که بوروسیا مونشن‌گلادباخ این فصل نتوانسته به نتایج مدنظرش برسد. آنها تیمی قدرتمند به لحاظ فیزیکی و سرعتی به خصوص در حمله هستند. آنها برنامه خوبی برای حمله و تحت‌فشار قرار دادن حریف دارند. بازی خارج از خانه سختی برای ما با وجود هوادران گلادباخ خواهد بود.

ناگلسمان همچنین در واکنش به تمجید اولی هوینس از فوتبالی که بایرن مونیخ با این مربی آلمانی ارائه می‌دهد، خاطرنشان کرد: خوشحالم که هوینس می‌تواند از روی سکوها بازی‌های خوبی را از بایرن ببیند. من بر این باورم که فوتبال ورزش سرگرم‌کننده‌ای است. بایرن سال‌ها خیلی خوب کار کرده و ما در حال حاضر هم کارمان را به خوبی انجام می‌دهیم. گلزنی‌ها هم باعث بهتر شدن فوتبال می‌شوند.

وی همچنین در پاسخ به این پرسش که «آیا از خانه بودن خسته نشده‌اید؟»، گفت: چنین حسی ندارم. ما بازی‌های زیادی در پیش داریم و من خودم را برای آن بازی‌ها آماده می‌کنم. من همان کارهایی را که در دفتر کارم می‌کردم را حالا در خانه انجام می‌دهم. تنها فرقش این است که نمی‌توانم در زمین تمرینی حضور پیدا کنم و به طور انفرادی با بازیکنان صحبت کنم. این مورد آخر را اخیراً تلفنی انجام داده‌ام.   

سرمربی بایرن همچنین درباره اعتقاد نداشتن برخی بازیکنان به واکسن زدن از جمله یاشوا کیمیش خاطرنشان کرد: من قبلاً نظرم را در این خصوص گفته‌ام اما همیشه مهم است که نظر دیگران را هم پذیرفت. به همین خاطر دموکراسی وجود دارد. من موافق واکسن زدن هستم اما هر کسی می‌تواند و باید در این باره خودش تصمیم‌گیری کند.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم