نقش رده‌های پایه در پیشرفت و تعالی ورزشهای رزمی غیرقابل انکار است

نقش رده‌های پایه در پیشرفت و تعالی ورزشهای رزمی غیرقابل انکار است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی فدراسیون انجمن‌های ورزشهای رزمی، نخستین نشست المپیاد استعدادهای برتر این فدراسیون برگزار شد و موضوعات حائز اهمیت در این حوزه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

یوسف بهتری رئیس فدراسیون در این نشست اظهار داشت: به دنبال افزودن رشته ورزشهای رزمی در سبد ورزش خانواده‌های ایرانی هستیم و در این پروژه اهداف این فدراسیون در ابعاد توسعه همگانی و قهرمانی تکمیل شده و سازمان‌های ورزشی شهرداری کلان‌شهرها در ظرفیت باروری این پروژه نقش مهمی ایفا خواهند کرد.

در ادامه دکتر فرامرزی رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی مجمع شهرداران کلان شهرهای کشور اظهار داشت: در بخش مدیریت شهری با انجام چنین پروژه‌های ملی، در بعد توسعه سلامت و تندرستی با فدراسیون‌های ورزشی همسو و همراه هستیم و تا جای ممکن امکانات لازم را در اختیار آنها قرار خواهیم داد و همچنین اولویت ما مشارکت همه جانبه در راستای توسعه شهروندی در ابعاد فرهنگی و اجتماعی بخصوص سلامت عمومی مردم است.
در ادامه کارشناسان حوزه ورزش شهرداری کلان‌شهرها نکات مهمی در خصوص اجرای بهتر این المپیاد به حضار ارائه کردند.

دکتر فرامرزی رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی مجمع شهرداران کلان شهرهای کشور، سلیمانی معاونت ورزش سازمان ورزش شهرداری تهران، زارعی رئیس کمیته ورزش مجمع شهرداران کلان شهرهای کشور، فاضل یوسفی معاون سازمان ورزش شهرداری یزد، نازنین آزموده رئیس دبیرخانه ستاد برگزاری اولین المپیاد استعدادهای برتر انجمن‌های ورزشهای رزمی کشور و علی رحمانیون مسؤل برگزاری المپیاد، حاضرین در جلسه بودند.

این پروژه بزرگ ملی ورزشی برای نخستین بار با مشارکت رشته‌های تحت پوشش فدراسیون انجمن‌های ورزشهای رزمی و به مناسبت دهه مبارک فجر در بهمن.ماه سال‌جاری در دو بخش پسران و دختران با مشارکت جامعه هدف (سنین ۱۴ الی ۱۷ سال) از هیئت‌های ورزشی سراسر کشور به میزبانی شهر تهران در محل سالن‌های ورزشی حرم مطهر امام راحل‌(ره) به مرحله اجرا در می‌آید.

منبع : مهر