نمادهای شهری مشهد همزمان به مناسبت‌های دینی و ملی پرداخته است

نمادهای شهری مشهد همزمان به مناسبت‌های دینی و ملی پرداخته است

به گزارش خبرگزاری مهر، محسن داوری اظهار کرد: المان‌های شهری امسال و اقدامات مربوط به زیباسازی شهر بسیار متفاوت است و باتوجه‌به اعیاد ماه شعبان، مناسبت‌های دینی را در خود جای داده و هم‌زمان به هویت ملی نیز پرداخته است.

فرماندار مشهد بیان کرد: در هر کاری ضعف‌ها و قوت‌هایی وجود دارد و المان‌های امسال می‌توانست سلایق بیشتری را در بر بگیرد که جامعه مخاطب بیشتری داشته باشد.

وی در خصوص حال‌وهوای این شهر در ایام نوروز نیز افزود: شهر مشهد از دیرباز در حوزه استقبال از بهار نسبت به سایر شهرها پیشرو بوده، به‌خصوص در حوزه زائران رضایتمندی خوبی را ایجاد کرده که حاصل زحمات شهرداری و افراد در حوزه‌های مختلف است.

داوری در ادامه در خصوص المان‌های شهری گفت: همچنین این آثار تعاملی هستند و مردم می‌توانند با آن‌ها ارتباط برقرار کنند. رنگ پرچم کشورمان در المان‌ها نیز تعبیه شده است که ارزش زیادی دارد و درنهایت تعدد آن نیز به‌نسبت خوب است.

فرماندار مشهد اظهار کرد: طبق پیش‌بینی‌ها، زائران و مسافران زیادی به مشهد سفر کردند که ما با همه تلاشمان سعی کردیم زمینه خدمت رسانی هر چه بیشتر و بهتر برای عاشقان امام رضا (ع) را فراهم کنیم و در این راستا، قرارگاه خدمات سفر در فرمانداری راه‌اندازی که از چند کمیته تشکیل شده و در بخش‌های مختلف فعالیت داشتند.

منبع : مهر