نمایندگان مجلس حامی قهرمانان و رشته‌های مدال آور هستند

نمایندگان مجلس حامی قهرمانان و رشته‌های مدال آور هستند

به گزارش خبرگزاری مهر، جواد نصیری نماینده فدراسیون بین المللی موی تای (IFMA) و نایب رئیس فدراسیون آسیایی این ورزش امروز سه شنبه ۲۹ فروردین ماه سال جاری با احمد راستینه سخنگو و عضو کمیسیون فرهنگی مجلس دیدار و در خصوص فعالیت‌ها و دستاوردهای بین المللی موی تای گفت و گو کرد.

راستینه با اشاره به اینکه اهتزاز پرچم مقدس کشورمان توسط ورزشکاران در میادین بین المللی افتخار ارزنده‌ای است، گفت: حمایت از رشته‌های مدال آور و قدردانی از قهرمانان ورزشی باید بیش از پیش مورد توجه مسؤولان و متولیان ورزش کشور قرار گیرد.

رئیس کمیته تربیت بدنی مجلس سپس ادامه داد: برنامه ریزی، تقویت اعتماد به نفس ملی و رفع مشکلات و موانع موجود، از مهمترین عوامل رشد و ارتقا رشته‌های ورزشی است.

نماینده مردم شهر کرد در پایان نیز گفت: رسیدگی به امور قهرمانان ورزشی و حل دغدغه‌های آنان باید یکی از برنامه‌های اصلی وزارت ورزش باشد و به طور قطع نمایندگان مجلس شورای اسلامی نیز حامی ورزشکاران قهرمان و رشته‌های مدال آور هستند.

در این دیدار جواد نصیری نیز ضمن قدردانی از تلاش‌های راستینه در جهت رفع دغدغه‌های ورزشکاران، اظهار امیدواری کرد که با تداوم حمایتهای ایشان، موی تای ایران بتواند همچون گذشته در عرصه‌های مهم بین المللی برای کشورمان افتخارآفرین باشد.