نه لیست «ورود» داریم نه لیست «خروج»/ چشم به شکست استقلال داریم!

نه لیست «ورود» داریم نه لیست «خروج»/ چشم به شکست استقلال داریم!

به گزارش خبرنگار مهر، یحیی گل محمدی در حاشیه تمرین امروز پرسپولیس گفت: خودم کاملاً به این تیم امیدوار هستم. از هواداران می‌خواهم باز هم حمایت کنند. قهرمانی‌هایی هم که به دست آمده بدون شک و تردید با لطف آنها بوده و ما وسیله هستیم. امیدوار هستیم بازی‌های باقیمانده را با حمایت بیشتر و با خوشی به پایان برسانیم. باید چشم به بازی‌های استقلال هم داشته باشیم تا آنها هم امتیاز از دست بدهند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس ادامه داد: من نمی خواهم در شرایط فعلی از مشکلات اقتصادی صحبت کنم . ولی اگر بخواهم چیزی بگویم این است که اگر رتبه بندی کنیم می توانم بگویم که کمترین دریافت را با اختلاف نسبت به بقیه داشته ایم. تمام تیم ها ۵۰ درصد گرفته اند. خودم ۶۵ درصد گرفته ام. شفاف می گویم. چون گفته بودند ۹۰ درصد گرفته ام که اینگونه نیست. به هر حال مشکلات مالی حل می شود و امیدوارم سال های آینده چنین موضوعی نباشد. به هر حال بازیکنان تیم تحمل کردند. من خودم از وضعیت مالی راضی نیستم . امیدوارم در ۶ بازی باقیمانده مشکلات حل شود.

او درباره دغدغه خود و باشگاه برای تمدید قرارداد بازیکنان اصلی تصریح کرد: یکسری اولویت هایی را داشتیم. همین مشکلات را فصل گذشته هم داشتیم. صحبت کرده بودم با بازیکنان تیم ملی تمدید کنند اما این اتفاق نیفتاد. امسال هم من به باشگاه اعلام کردم بازیکنان تیم ملی که قراردادشان تمام می شود را صحبت کنند اما هنوز اتفاق خاصی نیفتاده است ولی می خواهند این اتفاق بیفتد.

او درباره لیست تمدیدی های خود گفت: من مربی کم تجربه ای نیستم. ۶ هفته خیلی حساسی در پیش داریم. هیچ مربی عاقلی لیست ورود و خروج نمی دهد. من لیستی به باشگاه ندادم. من نمی دانم چرا در بین ۱۶ تیم لیگ برتری فقط به نقل و انتقالات پرسپولیس پرداخته می شود. اینها مسائل بودار است و هدفی جز بر هم زدن تمرکز پرسپولیس در این مقطع حساس ندارند.

سرمربی سرخپوشان پایتخت درباره اینکه طبیعی است حساسیت روی پرسپولیس بیشتر از سایر تیم هاست، گفت: حرفتان را قبول دارم اما باید به موقع درباره آن صحبت کنیم. من اگر بحث تمدیدی ها را گفتم مربوط به قبل از عید و در زمان نیم فصل است. من همان موقع به باشگاه گفتم با بازیکنان تیم ملی تمدید کنند. نه لیست ورود دادیم و نه خروج! طبیعی است خیلی ها دوست دارند بدانند کدام بازیکنان می آیند اما الان وقتش نیست.

او درباره ابراز تمایل علیرضا بیرانوند برای بازگشت به پرسپولیس گفت: این مسائل عیبی ندارد. ولی من می بینم در مورد لیست ورود و خروج که زاییده تخیل خودشان هست صحبت می کنند.

گل محمدی درباره شایعه عمل جراحی وحید امیری در خارج از کشور تاکید کرد: فکر می کنم او دو سه هفته دیگر کار دارد. نرم دوی را شروع کرده است. دو هفته دیگر دوباره عکسبرداری می کند.

گل محمدی درباره آخرین وضعیت عیسی ال کثیر تاکید کرد: او احساس مسئولیت کرد و می خواست عمل کند که من از او تشکر می کنم اما به هر حال تشخیص داده شد تا او عمل جراحی کند. خودش نظرش این است خارج از کشور عمل کند و من همین جا می خواهم که باشگاه به او کمک کند.

سرمربی پرسپولیس درباره انتخاب داوران در هفته های پایانی لیگ برتر یادآور شد: روند داوری در فصل جاری مشکلات زیادی داشت. غیر از یک تیم همه تیم ها مشکلات زیادی داشتند. هفته های پایانی بسیار تاثیر گذار است. سرنوشت تیم ها تعیین می شود.

گل محمدی افزود: من همان موقع سر تصمیمات داور دربی گفتم سه داور بی طرف بگذارید اگر گفتند من اشتبا می کنم فوتبال را کنار می گذارم. این کار را نکردند بلکه شدیدترین محرومیت ها را برای من در نظر گرفتند.  آقا یداور و بقیه هم تبرئه شدند.

او در پاسخ به اینکه دقیقا به چه صحنه های دربی اعتراض داشت گفت: خیلی زیاد بود. آوانتاژهایی بود که باید دیده شود. بازیکن استقلال روی ترابی و تمیروف خطا کرد که باید اخراج می شد. مشکلات زیاد بود. کسی که یک سال فوتبال بازی کرده باشد متوجه حرف های من می شود.

سرمربی سرخپوشان پایتخت درباره تغییرات متوالی در خط دفاع گفت: قبول دارم. به هر حال مصدومیت هایی وجود داشت و به هر حال تغییراتی داشتیم که باعث این اتفاقات شد.

گل محمدی درباره انتقاد از خریدهای گل محمدی گفت: ابتدای فصل کنعانی زادگان، احمد نورالهی و شهریار مغانلو  که بازیکنان اصلی و تاثیر گذار بودند را از دست دادیم.  وقتی آنها را ناگهان از دست می دهید چکار می توانید بکنید؟ باید هم قواره آنها را بگیرید. بودجه باشگاه اجازه نمی دهد. الان هم فکر می کنم مشکل اینچنین داشته باشیم. مگر بحث بورس وارد ماجرا شود.

وی گفت: ما مشکل آب معدنی داشتیم و پول آن را نداشتیم . چطور می توانیم با این شرایط بازیکن بگیریم. فقط بازیکنانی که فسخ کردند یا قرارداد نداشتند را گرفتیم. علی نعمتی و فرشاد فرجی خانه خود را فروختند آمدند پرسپولیس. آنها عاشق پرسپولیس بودند که آمدند. با این حال با وجود مشکلاتی که وجود داشت خدا را شکر هنوز در کورس قهرمانی هستیم. ما هنوز برای قهرمانی امید داریم و هنوز تسلیم نشدیم. بازیکنان افتخار می کنند پیراهن پرسپولیس را پوشیده اند. آنها با جان و دل زحمت کشیده اند. امسال برای جذب بازکین اذیت شدیم. به این تیم واقعا کمک شد که از ما جلو افتادند از احکام انضباطی تا داوری به انها واقعا کمک شد.

یحیی خطرنشان کرد: در فوتبال قول دادن درست نیست. من قول می دهم با تمام وجود بجنگیم. هیچ وقت چنین قول های صد درصدی نمی توان داد. قول می دهیم تلاش کنیم و زحمت بکشیم.

او درباره بازگشت حامد لک گفت: خوشبختانه مشکل او برطرف شد و شرایط او در چند روز اخیر هم خوب بود. اگر لازم باشد از او استفاده می کنیم.

منبع : مهر