«نود ارومیه» را دست کم نمی‌گیریم/ به چند بازیکن استراحت می‌دهیم

«نود ارومیه» را دست کم نمی‌گیریم/ به چند بازیکن استراحت می‌دهیم

به گزارش خبرنگار مهر، فرهاد مجیدی در نشست خبری قبل از دیدار برابر ۹۰ ارومیه از مرحله یک شانزدهم جام حذفی در محل باشگاه استقلال گفت: با یک تیمی بازی داریم که شناخت آنچنانی از آنها نداریم اما دیروز با بازیکنانم صحبت کردم و از آنان خواستم با جدیت مقابل این تیم ظاهر شده و آنها را دست کم نگیرند.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا برای دیدار فردا از بازیکنانی استفاده می کنید که در دیدارهای لیگ ذخیره بوده اند یا باز هم از ترکیب ثابت همیشگی استفاده خواهید کرد، گفت: با صحبتی که با کادر فنی داشتیم قرار شد به چند بازیکنی که بیشتر از سایرین در لیگ بازی کرده بودند استراحت دهیم از بازیکنانی استفاده می کنم که در این فصل، کمتر شانس حضور در بازی را پیدا کرده اند ولی قبلا هم گفته ام تیم ما برای انتخاب ۲۰ بازیکنی که قرار است به اردو ببریم با کادر فنی بحث می کنیم زیرا همگی آماده هستند و سعی می کنیم برای بازی فردا از نفراتی استفاده کنیم که شانس کمتری داشتند.

سرمربی استقلال در پاسخ به این پرسش که آیا برای دیدار فردا تمامی نفرات خود را در اختیار دارید یا خیر، گفت: یکی از بازیکنی که در اختیار نداریم رشید مظاهری است که روز گذشته در دقایق پایانی تمرین دچار مصدومیت شد و با صحبتی که با دکتر تیم داشتم مظاهری نمی تواند برای ما بازی کند. وریا غفوری هم همچنان مصدوم است و قرار است ظرف دو، سه روز آینده کارش را با تیم شروع کند.

فرهاد مجیدی در پاسخ به این سوال که بازی ها بسیار فشرده است و بازیکنان شما آمادگی کامل را دارند یا خیر گفت: با توجه به اینکه دو سال در فینال جام حذفی حضور داشتیم ولی موفق به دریافت جام نشدیم با بچه ها صحبت کردم که بر روی این جام حساب ویژه ای بازکردیم تا دو ناکامی که در دو فصل گذشته حذفی داشتیم جبران کنیم و بتوانیم جام را به دست بیاوریم.

سرمربی استقلال در مورد جابجایی زمین و اینکه مجددا به مجموعه آرارات بازخواهید گشت گفت: در کنفرانس قبلی هم گفتم یکی از معضلات اصلی ما، زمین تمرین است. زمین ها شرایط مناسب ندارند. با توجه به اینکه مسئولان باشگاه هم تلاش زیادی کردند و توانستند زمین دانشگاه تهران را بگیرند که بسیار کیفیت خوبی دارد. اگر بتوانیم در هفته یک جلسه هم در این زمین تمرین کنیم ممنون خواهیم بود. اما در مجموع مسئولان باشگاه به دنبال این هستند تا یک زمین چمن مناسب را برای تمرینات استقلال آماده کنند.

وی در مورد رای پرونده گابنی که از سوی کمیته انضباطی اجرا شد آیا این دو امتیاز به شما کمک کرد یا سه امتیاز بازی با سپاهان، گفت: شرایط لیگ طوری نیست که یک تیم با گرفتن یک امتیاز یا ۳ امتیاز شانس قهرمانی را از دست داده و یا به دست بیاورد. همه تیم ها در جدول شانش قهرمانی دارند اما مهم این است که ما بتوانیم در بازیهای بعد امتیازات لازم را کسب کنیم. برای من زیاد این مهم نبود که دو امتیاز به ما اضافه شود یا سه امتیاز به سپاهان؟ این اتفاق قبلا هم رخ داده بود. اگر خاطرتان باشد تیم سپاهان مقابل پرسپولیس ظاهر نشد و اختلاف دو امتیازی ما در آن زمان به ۵ امتیاز رسید. بنابراین فکر نمی کنم این دو یا سه امتیاز شانس قهرمانی را از یک تیم بگیرد یا به آن بدهد. مهم این است که ما در بازیهای بعد روند پیروزی هایمان را ادامه دهیم.

منبع : مهر