نگرانی هواداران آرژانتین از وضعیت مسی در آستانه شروع جام جهانی

نگرانی هواداران آرژانتین از وضعیت مسی در آستانه شروع جام جهانی

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سان؛ لیونل مسی کاپیتان تیم ملی آرژانتین شب گذشته (شنبه) هواداران این تیم را به شدت نگران کرد. ستاره پاری‌سن‌ژرمن در آستانه اولین بازی آلبی‌سلسته در جام جهانی جهانی 2022 – سه‌شنبه برابر عربستان سعودی – به صورت انفرادی تمرین کرد که این صحنه شائبه‌هایی را درباره احتمال مصدومیت و ناآمادگی فیزیکی ستاره 35 ساله به وجود آورد.

در حالی که سایر شاگردان لیونل اسکالونی در قطر تمرینات گروهی خود را برای مصاف با عربستان آماده می‌کردند، مسی خودش را خیلی درگیر تمرینات نکرد و این در شرایطی بود که او با تأخیر نسبت به سایر بازیکنان تمریناتش را شروع کرده بود.

طبق گزارش نشریه مارکا؛ مسی نه تنها تمریناتش را به صورت انفرادی انجام داده، بلکه پا به توپ هم نشده است؛ با این حال نشریه اسپانیایی نوشته است که مشکلی برای حضور ستاره سابق بارسلونا در بازی مقابل عربستان سعودی وجود نخواهد داشت.

گوستاوو یاروچ خبرنگار آرژانتینی نیز با برطرف کردن نگرانی هواداران اعلام کرده مشکلی که برای مسی به وجود آمده، یک آسیب‌دیدگی جزئی از ناحیه عضله پشت ساق پا بوده و کاپیتان آلبی‌سلسته صرفاً برای جلوگیری از تشدید این مصدومیت حاضر نشده پا به پای هم‌تیمی‌هایش تمرین کند.

انتهای پیام/

 

منبع : تسنیم