نگرانی پیولی از آخرین بازی میلان در مرحله گروهی لیگ قهرمانان

نگرانی پیولی از آخرین بازی میلان در مرحله گروهی لیگ قهرمانان

به گزارش خبرگزاری تسنیم، استفانو پیولی سرمربی تیم فوتبال میلان پس از برد ۴ بر صفر شب گذشته (سه‌شنبه) شاگردانش در خانه دیناموزاگرب کرواسی در هفته پنجم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا و صعود به رده دوم جدول گروه E که شانس روسونری برای صعود به مرحله یک هشتم نهایی را افزایش داد، به شبکه اسکای اسپورت ایتالیا گفت: ما شروع سختی داشتیم، چرا که حریف با تاکتیک‌هایش غافلگیرمان کرد. با این حال توانستیم نظم دفاعی‌مان را حفظ کنیم و پس از آن هم به لطف مهاجمان بسیار بااستعدادمان موقعیت‌های فراوانی برای گلزنی به دست آوردیم. این بدون شک یک پیروزی خوب است که به لطف یک عملکرد خوب حاصل شد اما ما باید یک گام دیگر هم برداریم و هواداران‌مان هم به ما برای بازی مقابل سالزبورگ کمک خواهند کرد. تیم ما الان دیگر به چنین بازی‌های مهم و سرنوشت‌سازی عادت کرده است چرا که طی دو سال اخیر هم نظیر چنین بازی‌هایی زیاد داشته‌ایم. ما می‌دانستیم که نمی‌توانیم مرتکب اشتباه شویم اما از نقاط قوت‌مان و نقاط قوت حریف هم آگاه بودیم. ما هرگز هیچ حریفی را دستکم نگرفته‌ایم اما پیشرفت از مرحله گروهی برای تیم ما می‌تواند یک قدم روبه جلوی مهم باشد. زمان کافی برای بازی برابر سالزبورگ داریم اما قبل از آن باید برای بازی برابر تورینو در سری A آماده شویم تیمی که در فصل گذشته برای ما مشکلات فراوانی ایجاد کرد.

برای صعود میلان به مرحله بعدی کسب یک امتیاز از بازی برابر سالزبورگ کافی است اما پیولی به شاگردانش درباره دست‌کم گرفتن حریف هشدار داد. او گفت: مهمترین چیز این است که با این طرز تفکر اشتباه که یک تساوی برای صعودمان کافیست به میدان نرویم. این یک ذهنیت اشتباه است و قطعا نباید به این شیوه بازی کنیم.

پیولی در پاسخ به این سؤال که آیا پیروزی در زاگرب می‌تواند نقطه عطفی برای پایان ناکامی طولانی میلان در صعود به مرحله یک هشتم نهایی باشد، تأکید کرد: بازی برابر سالزبورگ یک بازی سرنوشت‌ساز است و می‌تواند باعث شود که ما نسبت به فصل گذشته عملکرد بهتری داشته باشیم و این هدفی بود که از ابتدای فصل دنبالش می‌کردیم.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم