هدفم کسب مدال المپیک است/ فرقی ندارد من در تیم ملی باشم یا برادرم

هدفم کسب مدال المپیک است/ فرقی ندارد من در تیم ملی باشم یا برادرم

به گزارش خبرگزاری مهر، ایمان محمدی کشتی گیر وزن ۶۳ کیلوگرم تیم ملی کشتی فرنگی با آرزوی موفقیت و سلامتی برای مردم ایران در سال جدید، گفت: با توجه به حجم مسابقات در رده‌های مختلف چندباری سال نو را در کمپ تیم‌های ملی تحویل کردیم و این موضوع ممکن است برای هر ورزشکاری پیش آمده باشد. همراه بودن با ملی پوشان خاطرات خوشی را دارد و ما در لحظات شادی و غم در کنار هم هستیم.

قهرمان کشتی فرنگی امیدهای جهان با تاکید بر اینکه هیچ حسی بالاتر از خوشحال کردن مردم نیست، ادامه داد: خدا را شکر سال ۱۴۰۱ به خوبی با کسب چند مدال بین المللی برای من به پایان رسید و در حال حاضر تمام فکر و ذکرم مسابقات قهرمانی آسیا است که اواسط فروردین ماه سال آینده در کشور قزاقستان برگزار می‌شود. امیدوارم بتوانم با کسب بهترین نتیجه دل مردم کشورم را شاد کنم.

محمدی که با سایت فدراسیون کشتی گفتگو کرده است، اظهار کرد: آرزوی هر ورزشکاری کسب مدال ارزشمند المپیک است که تمام تلاش خودم را می‌کنم به این هدفم برسم و برگ زرینی را در تقویم افتخارات ورزش کشورم رقم بزنم.

کشتی گیر وزن ۶۳ کیلوگرم تیم ملی به حضور برادر خود در اردوی تیم ملی اشاره کرد و گفت: من و عارف هر دو در یک وزن کشتی می‌گیریم و هدف هر دوی ما خوشحال کردن مردم است و برای ما فرقی ندارد که چه کسی عضو تیم ملی کشتی فرنگی باشد.