هفته سوم لیگ اسکی آلپاین| صدرنشینی کیادربندسری و احمدی در روز نخست

هفته سوم لیگ اسکی آلپاین| صدرنشینی کیادربندسری و احمدی در روز نخست

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون اسکی و ورزش‌های زمستانی، در ادامه رقابت‌های انتخابی المپیک زمستانی، هفته سوم مسابقات بین‌المللی اسکی آلپاین از امروز (یکشنبه 19دی) به میزبانی پیست بین‌المللی اسکی دربندسر آغاز شد و تا روز چهارشنبه 22 همین ماه ادامه خواهد داشت.

در پایان نخستین روز مسابقات در رشته مارپیچ بزرگ و در بخش بانوان عاطفه احمدی قهرمان شد، صدف ساوه شمشکی و زیبا کلهر نیز به ترتیب به عناوین دوم و سوم رسیدند.

در بخش مردان نیز محمد کیادربندسری از شرکت تله کابین دربندسر به عنوان نخست و قهرمانی دست پیدا کرد، حسین ساوه شمشکی دوم شد و سید مرتضی جعفری در جایگاه سوم قرار گرفت.

این رقابت‌ها که تا روز چهارشنبه 22 دی ادامه دارد، تحت نظر فدراسیون جهانی اسکی و فدراسیون اسکی و ورزش‌های زمستانی توسط شرکت تله کابین دربندسر و هیئت اسکی استان تهران در دو بخش بانوان و آقایان در حال پیگیری است.

همچنین دومین روز از رقابت‌های بین‌المللی اسکی صحرانوردی به میزبانی پیست اسکی شهید قطاسلو (نزاجا) در بخش 10 کیلومتر کلاسیک بانوان با قهرمانی سمانه بیرامی باهر به پایان رسید و سمانه کیاشمشکی و فرنوش کیاشمشکی به ترتیب دوم و سوم شدند. در بخش 15 کیلومتر آقایان و در ماده کلاسیک سید ستار صید به عنوان قهرمانی دست پیدا کرد، دانیال ساوه شمشکی دوم شد و سامان کیاشمشکی به عنوان سوم دست پیدا کرد.

رقابت‌های بین‌المللی اسکی صحرانوردی طی سه مرحله به ترتیب در تاریخ‌های 15 و‌ 19 و 22 دی ماه در حال پیگیری است و امتیاز این مسابقات برای انتخاب ورزشکار برتر جهت اعزام به المپیک زمستانی 2022 محاسبه می‌شود.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم