والیبال ایران مدیون خدمات مرحوم حسن منصوری است

والیبال ایران مدیون خدمات مرحوم حسن منصوری است

بهروز عطایی پنجشنبه شب در حاشیه آئین یادبود نخستین سالگرد مرحوم حسن منصوری مربی آملی و فقید والیبال ایران در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: مرحوم منصوری در زمان حیات خودش در بخش بازیکن در تیم‌های باشگاهی و تیم ملی بسیار تأثیرگذار و در کسوت سرمربی و مربی در رده‌های مختلف تیم ملی والیبال ایران شاگردان زیادی را تحویل ورزش کشور داده است.

وی افزود: اکنون همه شاگردان مرحوم منصوری، به نوعی در ورزش کشور بزرگی می‌کنند و این نشان از جایگاه ممتاز یک مربی با دانش و مجرب در رأس کار بوده است.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران ادامه داد: البته من خودم در مقطعی شاگرد و پس از آن همکار مرحوم منصوری بوده و حس بسیار خوبی از این موضوع به واسطه همکاری با این مربی داشتم.

عطایی با بیان اینکه مرحوم منصوری در زمان حیات یک الگوی کامل و موفق از نسل طلایی و قدیمی والیبال ایران بوده است، اضافه کرد: انصافاً مرحوم منصوری در میان مربیان ایرانی یکی از مربیان بزرگ و به نام کشور بوده که همیشه یاد و نام‌آور در والیبال کشور باقی خواهد ماند.

وی ادامه داد، مرحوم منصوری در همه رده‌های تیم‌های ملی نوجوانان، جوانان، امید، بزرگسالان وحتی والیبال ساحلی سرمربی و مربی تیم ملی بوده و درجهت رشد و اعتلای والیبال کشور بسیار کوشید.

وی ابراز امیدواری کرد: مربیان فعلی درتیم های باشگاهی، بازیکنان فعلی تیم‌های باشگاهی که در مسیر مربیگری حاضر خواهند شد، از خصوصیات مرحوم منصوری بیشتر کسب اطلاع کنند چرا که الگوی مناسبی برای همگان دراین رشته ورزشی است.

آئین نخستین سالگرد درگذشت حسن منصوری مربی آملی تیم‌های ملی، پنجشنبه شب با حضور برخی مربیان سابق تیم‌های ملی در رده‌های مختلف، داوران سابق والیبال کشور، بازیکنان وهم دوره‌های مرحوم منصوری وخانواده آن مرحوم درآمل برگزار شد.

منبع : مهر