واکنش باشگاه فولاد به حضور نکونام در تیم ملی: کذب و شایعه است!

واکنش باشگاه فولاد به حضور نکونام در تیم ملی: کذب و شایعه است!

به گزارش خبرنگار مهر، ظهر امروز جمعه نقل قولی منتسب به احسان اصولی سخنگوی فدراسیون فوتبال منتشر شد مبنی بر اینکه کار حضور جواد نکونام در کادر فنی تیم ملی ایران تمام شده است و او به صورت همزمان در باشگاه فولاد خوزستان و کادر فنی کارلوس کی روش حضور خواهد داشت (لینک خبر).

این موضوع همانطور که انتظار می‌رفت واکنش باشگاه فولاد خوزستان را به دنبال داشت. خبرنگار مهر برای پیگیری این موضوع تماسی با حمیدرضا گرشاسبی مدیرعامل باشگاه فولاد داشت که وی این ادعا را تکذیب کرد.

گرشاسبی در این خصوص گفت: متاسفانه همینطور برای باشگاه فولاد و سرمربی آن شایعه درست می‌کنند. گفته‌اند نکونام با حفظ سرمربیگری در فولاد، مربی تیم ملی می‌شود. این کذب محض است. چنین چیزی نیست و تا الان اتفاقی نیفتاده است.

وی در توضیح بیشتر این ماجرا افزود: قبلاً دنبال حضور نکونام در تیم ملی بودند که گفتیم مخالف هستیم. فولاد خودش باید در لیگ قهرمانان آسیا به میدان برود. هزینه و برنامه ریزی گسترده‌ای داشته‌ایم. الان هم تحت هیچ شرایطی موافق نیستیم که سرمربی خود را از دست بدهیم.

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان تاکید کرد: از طرف دیگر اینکه اعلام شده است نکونام با حفظ سِمت خود در فولاد به تیم ملی می‌رود، جدید است. روح ما هم خبر ندارد.

واکنش باشگاه فولاد به حضور نکونام در تیم ملی: کذب و شایعه است!
حمیدرضا گرشاسبی

«آیا ممکن است مدیران فدراسیون فوتبال با مدیران بالادستی و شرکت فولاد برای جذب نکونام رایزنی کرده باشند؟» گرشاسبی در پاسخ به این سئوال گفت: بعید می دانم. قبلاً با خودمان صحبت شد و گفتند کی روش، نکونام را می‌خواهد. ما هم پاسخ دادیم به نکونام نیاز داریم و برای باشگاه برنامه ریزی شده است. این بحث همینجا مسکوت ماند.

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان ادامه داد: مباحث از زبان افراد مختلف بیرون می‌آید و شایعه است. به عنوان باشگاه فولاد خوزستان موافقتی با جدایی نکونام نداشته‌ایم.

گرشاسبی در خصوص اینکه آخرین تماس فدراسیون با او برای نکونام چه زمانی بوده است؟ اظهار کرد: هفته قبل صحبت شد و مخالفت کردیم. نکونام هم در آخرین گفتگویی که با هم داشتیم اعلام کرد که تیم ملی نمی‌روم.

«امکان دارد فدراسیون فوتبال با نکونام توافق کرده باشد و شما در جریان نباشید؟» مدیرعامل باشگاه فولاد در پاسخ به این سئوال هم گفت: نمی دانم. بعید می دانم. نکونام گفت نمی‌روم. او گفت برنامه‌هایم را در فولاد ادامه می‌دهم. اینکه می‌نویسند حضور نکونام در تیم ملی قطعی شده است، صحت ندارد.

گرشاسبی در واکنش به اینکه این خبر ادعای احسان اصولی سخنگوی فدراسیون فوتبال است، خاطرنشان کرد: تا این لحظه خبر را تکذیب می‌کنم مگر اینکه نکونام خودش حرف بزند تا ببینیم چه کار کرده است وگرنه آخرین بحثش با من این بود که به تیم ملی نمی‌روم.

مدیرعامل باشگاه فولاد در پایان در خصوص اینکه اگر توافق فدراسیون فوتبال با نکونام حضور همزمان او در تیم ملی و فولاد باشد آیا باشگاه با آن موافقت می‌کند؟ تصریح کرد: تحت هیچ شرایطی قبول نمی‌کنیم. مگر فولاد زنگ تفریح است؟ نمی‌شود. خود نکونام هم این را قبول نمی‌کند. یک سرمربی برای کار، ۲۴ ساعت شبانه روز را هم کم می‌آورد. باید ۵۰-۶۰ روز به مسابقات بروند. تحت هیچ شرایطی منطقی نیست.

به گزارش خبرنگار مهر، از زمانی که بحث حضور نکونام در کادر فنی کارلوس کی روش مطرح شده است این مربی پاسخ و واکنشی به این پیشنهاد نداده و سکوت اختیار کرده است. مشخص نیست دلیل عدم واکنش مربی فولاد به این اتفاقات چیست. شاید در کش و قوس باشگاه فولاد و فدراسیون بر سر این بحث و تاکید کی روش به حضور نکونام در تیم ملی، صحبت این مربی بتواند به تمام ابهامات و شایعات پایان بدهد.

منبع : مهر