واکنش فدراسیون ژیمناستیک به غیبت نماینده ایران در اجلاس جهانی

واکنش فدراسیون ژیمناستیک به غیبت نماینده ایران در اجلاس جهانی

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ژیمناستیک، محسن سلیمانی سرپرست دبیری فدراسیون در مورد برگزاری اجلاس جهانی بدون حضور نماینده‌ای از ایران توضیحاتی داد.

وی در این زمینه گفت: ثبت‌نام برای حضور در اجلاس جهانی می‌بایست در اردیبهشت‌ماه گذشته انجام می‌شد. از سوی دیگر از آنجا که فدراسیون جهانی شخصاً به رییس سابق این فدراسیون ایمیل زده و او را بنا بر مسئولیت در کمیته فدراسیون جهانی دعوت کرده است ایشان بدون نیاز به فدراسیون کشور در این اجلاس حضور یافت.

وی ادامه داد: تیم سرپرستی سابق فدراسیون به موقع ثبت‌نام را برای حضور نماینده رسمی این فدراسیون انجام نداد و لذا نتوانستیم در این اجلاس نماینده‌ای داشته باشیم.

سلیمانی یادآور شد: این اجلاس مربوط به کمیسیون برابری جنسیتی است که توسط فدراسیون جهانی برگزار می‌شود و شخصی که به عنوان نماینده ایران به این اجلاس رفته است به عنوان عضوی از این کمیسیون حضور دارد و لازم به ذکر است که رییس آسیایی این کمیسیون نیز همین شخص است.

سرپرست دبیری فدراسیون ژیمناستیک در ادامه خاطرنشان ساخت: هیچ گونه کم‌کاری و سهل‌انگاری از سوی مدیریت فعلی فدراسیون صورت نگرفته و مقدمات حضور این نماینده در اجلاس در گذشته انجام شده است.

وی افزود: ایمیل دعوت‌نامه برای فدراسیون نیز ارسال شده بود و ما کار خاصی انجام ندادیم و خود فدراسیون جهانی اقدامات لازم را برای حضور این نماینده در اجلاس انجام داده بود. این ثبت‌نام در زمان دوره سرپرستی قبل انجام شده و هیچ ارتباطی با سرپرستی جدید و فعلی ندارد.

منبع : مهر