واکنش پولادگر به رد صلاحیت یک نامزدو انتقاد رئیس فدراسیون تکواندو

واکنش پولادگر به رد صلاحیت یک نامزدو انتقاد رئیس فدراسیون تکواندو

به گزارش خبرنگار مهر، محمد پولادگر در پایان مجمع انتخابات رئیس فدراسیون اسکوش در واکنش به برگزاری انتخابات فدراسیون های دیگر که با سرپرست اداره می شوند گفت: امور فدراسیون ها به صورت عادی پیگیری می شود و امیدوارم بتوانیم مجمع انتخابات سایر فدراسیون را هم تا پایان سال برگزار کنیم.

وی در مورد شایعه اقدام وزارت ورزش برای مهندسی انتخابات فدراسیون ورزش‌های کارگری و به ریاست رساندن فرهاد طلوع کیان تصریح کرد: چه کسی این‌ها را گفته است؟ وزیر محترم کار و رفاه اجتماعی، رئیس مجمع فدراسیون ورزش‌های کارگری است و هیچ چیزِ آن به ما مربوط نیست. روندی که اتفاق افتاده، بر اساس آیین‌نامه‌ای است که در مجمع همان فدراسیون تصویب شده است. هم از صحبت‌های شما تعجب می‌کنم؛ هم کسانی که این مطالب خلاف واقع را عنوان می‌کنند.

پولادگر درخصوص رد صلاحیت جواد رمضی گفت: مگر هر حرفی زده می‌شود، باید آن را در رسانه ملی بگویید؟ فرهادیان (مدیرکل امور مشترک فدراسیون‌ها) جزو گروهی بوده که بررسی صلاحیت‌ها را بر عهده داشت و آن هم بر اساس آیین‌نامه تصویب شده در مجمع فدراسیون ورزش‌های کارگری بود. آن مجمع در اختیار ما نیست. ما از خودمان قانونی نگذاشتیم و اینکه چه سوابقی مورد قبول است، پیش‌تر تعریف شده بود. چهار سال از مدیریت او (رمضی) مورد قبول واقع شده و من از جزئیات کار اطلاعی ندارم.

وی درباره مسئله امضای تفاهم‌نامه مالی با فدراسیون‌های ورزشی و انتقادات رئیس فدراسیون تکواندو گفت: آقایان این تفاهمنامه را امضا نکردند. برخی دوستان شبهه‌ای در ذهن مردم ایجاد کردند که وزارت ورزش می‌خواهد دو میلیارد تومان بدهد. همان مبلغی که مربوط به تبصره ۱۴ است، از مسیر وزارت ورزش پرداخت می‌شود و همه این مبالغ از منبع دولتی است.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش با انتقاد غیرمستقیم از اظهارات هادی ساعی عنوان کرد: فدراسیون تکواندو سال گذشته ۱۱ میلیارد تومان بودجه داشت که ۹ میلیارد محقق شد. امسال ۲۲ میلیارد تومان برای این فدراسیون بودجه در نظر گرفته شده که تاکنون بیش از ۹ میلیارد پرداخت کردیم؛ آن هم بدون امضای تفاهمنامه. ۷۰ میلیارد تومان هم برای فدراسیون کشتی تعیین شده که این فدراسیون ۹۱ میلیارد پول گرفته است!

پولادگر در پاسخ به این پرسش که آیا پدل زیر نظر فدراسیون اسکواش قرار می‌گیرد یا خیر، اظهار داشت: پدل از ابتدا متعلق به تنیس بود.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان حاضر نشد در مورد اظهارات مصطفی آجورلو مدیرعامل پیشین باشگاه استقلال خودداری کرد و گفت: صحبتی در این خصوص ندارم.