وزارت دفاع به بالاترین سطح اقتدار رسیده است

وزارت دفاع به بالاترین سطح اقتدار رسیده است

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام و المسلمین سید ضیا الدین آقاجانپور در پی شهادت مهندس شهید احسان قدبیگی، پیام تسلیت صادر کرد.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضیٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا

وقوع سانحه در یکی از واحدهای تحقیقاتی وزارت دفاع در منطقه پارچین که منجر به شهادت مهندس احسان قدبیگی گردید را به محضر ولی امر مسلمین امام خامنه ای عزیز، ملت شریف ایران، کارکنان مؤمن و پرتلاش صنعت دفاعی کشور بویژه به خانواده این شهید والامقام تبریک و تسلیت می گویم.

وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در راستای تولید اقتدار دفاعی به برکت خون این شهید و بیش از هزار شهیدی که تقدیم اسلام و قرآن نموده است، به بالاترین سطح اقتدار دفاعی رسیده است.

اقتداری که هم بازدارنده است و جرأت هرگونه تعرض و تجاوز را از نظام سلطه و ایادی آنان سلب نموده است و هم نقطه‌ی امیدی برای حمایت و دفاع از محرومان و مستضعفان شده است.

سلام و درود خداوند و صالحان و مخلصان بر شهیدان، شهدای دفاع مقدس، شهدای مدافع حرم، شهدای امنیت، شهدای هسته‌ای و شهدای صنعت دفاعی کشور بویژه سردار محبوب دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی و دانشمند برجسته هسته‌ای و دفاعی محسن فخری زاده که با نثار خون و جان خود، از عزت و شرف و امنیت این مرز و بوم پاسداری نمودند.

منبع : مهر