وقوع ۳ حادثه رانندگی در استان سمنان / ۲ نفر جان باختند

وقوع ۳ حادثه رانندگی در استان سمنان / ۲ نفر جان باختند

مظفر محمدخانی در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه ساعت ۰۷:۴۶ صبح یکشنبه واژگونی پراید در کیلومتر ۳ محور ایوانکی-آبسرد به پایگاه امداد و نجات هلال‌احمر ایوانکی گزارش شد، ابراز داشت: در این حادثه متأسفانه یک نفر جان باخت که عملیات رهاسازی وی به انجام رسید.

وی بابیان اینکه انحراف از جاده و واژگونی پراید ساعت ۲۲:۳۴ شب گذشته نیز در کیلومتر یک محور آرادان – سرخه به وقوع پیوست، افزود: در این حادثه نیز یک نفر در دم جان باخت و عملیات رهاسازی توسط پایگاه هلال‌احمر آرادان انجام شد.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان سمنان بابیان اینکه روز گذشته تصادف سمند با تریلی کیلومتر ۱۴ محور ایوانکی به شریف‌آباد نیروهای امداد و نجات شهید قاسمی ایوانکی را به محل حادثه کشاند، ابراز داشت: این حادثه فوتی نداشت اما باعث مصدومیت شدید دو نفر شد که به مراکز درمانی انتقال یافتند.

محمدخانی بابیان اینکه روز جمعه در هشت حادثه رانندگی محورهای استان سمنان سه نفر جان باختند، تأکید کرد: طی سه روز پنج نفر جان خود را در سوانح رانندگی به دلیل بی‌احتیاطی از دست دادند که به‌هیچ‌عنوان قابل جبران نیست اما می‌توان با رانندگی مطمئن از وقوع حوادث بعدی پیشگیری کرد.

منبع : مهر