پشت پرده برکناری سرمربی قهرمان/ جای خالی «قلعه‌نویی» بین دوستان!

پشت پرده برکناری سرمربی قهرمان/ جای خالی «قلعه‌نویی» بین دوستان!

به گزارش خبرنگار مهر، خبر کوتاه و در نگاه اول قدری عجیب بود، اما با نگاهی به گذشته نه چندان دور می‌شد آن را خبری تقریباً قابل پیش بینی دانست. ساکت الهامی مربی تیم نساجی که به تازگی با این تیم به قهرمانی جام حذفی رسیده بود از هدایت این تیم کنار رفت تا تاریخ برای دومین بار برای وی تکرار شود. الهامی اولین بار دو فصل پیش تراکتور را در جام حذفی به قهرمانی رساند و بلافاصله از هدایت این تیم کنار رفت.

ساکت الهامی که پیش از این هم سوابق درگیری اعم از لفظی و فیزیکی در کنار زمین داشت و حتی محرومیتی ۶ ماهه را هم به همین دلیل تحمل کرده بود، در جریان فینال جام حذفی هم با حاشیه‌های زیادی مواجه شد که این حواشی از ساعاتی قبل از بازی آغاز شد. حاشیه‌هایی که با ادعای محمد نوازی به درگیری فیزیکی الهامی با خود او انجامیده بود.

پشت پرده برکناری سرمربی قهرمان/ جای خالی «قلعه‌نویی» بین دوستان!

باشگاه نساجی در بخشی از بیانیه‌ای که در آن برکناری این مربی را اعلام کرده است، چنین نوشته؛ «مشارالیه پس از دیدار روز گذشته مقابل مس و شکست در این مسابقه در رختکن اقدام به رفتاری نموده‌اند که هرگز در تاریخ باشگاه سابقه نداشته است. مسائلی که ذکر مجدد آنها مایه وهن باشگاه بزرگ نساجی و هواداران بی‌نظیر آن است.» شاید این بخش از بیانیه نساجی را بتوان تاییدیه‌ای بر برخی از ادعاهای محمد نوازی هم دانست!

قهرمانی جام حذفی برای اولین بار دریچه‌ای جهت حضور نساجی در آسیا باز کرد و بدیهی است مسئولان این باشگاه و هوادارانش انتظار حضوری آبرومند در اولین تجربه آسیایی شان داشته باشند که این موضوع شاید با استفاده از مربی‌ای با تجربه تر از ساکت الهامی میسر باشد. بعید نیست مد نظر قرار دادن این هدف زمینه‌ای برای تغییرات در نیمکت نساجی را ایجاد کرده باشد و اتفاقاتی که باشگاه نساجی در بیانیه‌اش به صورت سربسته به آن اشاره کرده عملی کردن این هدف را تسریع کرده باشد.

تغییر در کادر فنی نساجی بعد از قهرمانی در جام حذفی و آسیایی شدن این تیم کاملاً قابل پیش بینی بود، اما اینکه مسئولان نساجی با سرعت زیاد این اتفاق را رقم بزنند قابل پیش بینی نبود.

پشت پرده برکناری سرمربی قهرمان/ جای خالی «قلعه‌نویی» بین دوستان!

می‌توان پیش بینی کرد مالک باشگاه نساجی بعد از سپری کردن ۴ هفته باقی مانده از لیگ برتر با یک مربی موقت مثل اسماعیلی یا بیانی، برای فصل بعد استفاده از یک مربی باتجربه خارجی یا داخلی را در اولویت اهداف خود قرار دهد و حتی شاید شاهد حضور مربی روی نیمکت نساجی باشیم که سابقه نشستن روی نیمکت چند تیم بزرگ در لیگ برتر و بارها حضور در لیگ قهرمانان آسیا را هم در کارنامه دارد. از امیر قلعه نویی به عنوان یکی از گزینه های مد نظر مسئولان باشگاه نساجی نام برده می شود.

منبع : مهر