پیروزی بی دردسر صدرنشینان در هفته چهاردهم لیگ برتر والیبال زنان + جدول

پیروزی بی دردسر صدرنشینان در هفته چهاردهم لیگ برتر والیبال زنان + جدول

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، هفته چهاردهم مرحله مقدماتی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر زنان ایران جام سردار دل‌ها امروز، دوشنبه 20 دی‌ماه 1400 با برگزاری 5 دیدار در شهرهای ورامین، رفسنجان، فارس، تهران و اصفهان پیگیری می‌شود.

تیم صدرنشین ذوب‌آهن اصفهان در هفته چهاردهم موفق شد در یک بازی خانگی، میهمانش جوانان زرتشتی یزد را در سه ست متوالی شکست دهد. در این بازی شاگردان فریبا صادقی با ثبت امتیازات 25 بر 12، 25 بر 14 و 25 بر 13 و کسب چهاردهمین پیروزی متوالی، جمع امتیازات خود را به عدد 41 رساندند.

سایپا، تیم دوم جدول رده‌بندی که رقابت تنگاتنگی با قهرمان نیم‌فصل در صدر جدول دارد، این هفته میهمان ورامینی‌ها بود. شاگردان مریم هاشمی در جدالی که به مدت 72 دقیقه به طول انجامید، میزبان خود را سه بر صفر شکست دادند. تیم قعرنشین بانوان ورامین آغاز خوبی در این بازی داشت و تا امتیاز 21 بالا آمد، اما در نهایت، ست اول را با نتیجه 25 بر 21 به حریف مدعی‌اش واگذار کرد. ست‌های دوم و سوم در شرایطی برگزار شد که شاگردان نسرین خزانی نتوانستند امتیازات خود را دو رقمی کنند. در نهایت این بازی با نتیجه 25 بر 9 و 25 بر 8 در ست‌های دوم و سوم به سود نارنجی‌پوشان سایپا خاتمه یافت.

دو تیم پیکان و مهرسان نیز در خانه والیبال رقابت کردند که پیکان در سه ست و با امتیازات ۲۵ بر ۱۴، ۲۵ بر ۲۳ و ۲۶ بر ۲۴ به برتری دست یافت.

در ادامه دیدارهای امروز، مس رفسنجان ۳ بر صفر از سد ریف اصفهان گذشت و باریج اسانس در یک بازی یک طرفه ۳ بر صفر بر ستارگان فارس غلبه کرد.

والیبال , والیبال بانوان ایران ,

انتهای پیام/

منبع : تسنیم