پیروزی سپاهان در دربی اصفهان و صعود به صدر جدول

پیروزی سپاهان در دربی اصفهان و صعود به صدر جدول

به گزارش خبرنگار مهر، هفته سوم از دور برگشت رقابت های لیگ برتر هندبال مردان از ۲۰ تا ۲۶ فروردین ماه به میزبان شهر اصفهان برگزار می شود. این مرحله از لیگ برای مشخص شدن چهره تیم های صعود کننده به مرحله پلی آف اهمیت زیادی دارد. در دومین روز از این مرحله و در مهمترین دیدار هفته، تیم فولاد مبارکه سپاهان اصفهان برابر تیم ذوب آهن اصفهان دربی هندبال را برگزار کردند.

طلایی‌پوشان سپاهان موفق شدند با نتیحه ۲۸ بر ۲۵ مقابل ذوب آهن اصفهان به پیروزی دست پیدا کرده و صدر جدول لیگ را برای خود تثبیت کنند.

نیمه نخست این دیدار که به میزبانی سالن شهید میثمی برگزار شد با نتیجه ۱۵ بر ۱۲ به سود سپاهان به پایان رسید. در این دیدار جذاب مصاف نفس‌گیر دو تیم بارها دارای اختلاف اندک شد اما در نهایت این سپاهان بود که با اختلاف ۳ گل به پیروزی دست یافت و صدر جدول لیگ برتر هندبال ایران را طلایی نمود.

تیم نفت و گاز گچساران مقابل پاس ناجای با نتیجه ۳۱ بر ۲۵ به پیروزی دست یافت و جایگاه هفتم خود را در جدول تثبیت نمود و از سقوط به پایین جدول دور شد. در این دیدار که به میزبانی سالن سجادی اصفهان برگزار شد نیمه نخست با نتیجه ۱۷ بر ۱۱ به سود نماینده گچساران به پایان رسید. با این نتیجه پاس همچنان در قعر جدول رده‌بندی لیگ برتر باقی ماند و امیدهای این تیم برای ماندن در لیگ برتر کم‌رنگ تر شد.

تیم صنعت مس کرمان در سالن شهید سجادی اصفهان برابر نیروی زمینی شهید شاملی کازرون صدرنشین ابتدای هفته قرار گرفت. در این دیدار نیروی زمینی شهید شاملی پیروز شد اما به دلیل تفاضل گل نسبت به تیم سپاهان صدر جدول را از دست داد و در جایگاه دوم قرار گرفت.

زغال سنگ طبس هم در سالن شهید میثمی مقابل تیم سپاهان نوین اصفهان سومین نماینده این شهر به نتیجه تساوی ۲۴ بر ۲۴ رضایت داد. در آخرین دیدار این روز، ستارگان دشتستان مقابل رعد پدافند آمل در سالن ملت مسابقه داد و توانست با نتیجه ۳۰ بر ۲۹ برنده این دیدار شود.

در پایان دومین روز هفته سوم دور برگشت لیگ برتر هندبال مردان، تیم فولاد مبارکه سپاهان اصفهان، نیروی زمینی شهید شاملی کازرون، ذوب آهن اصفهان و مس در رده های اول تا سوم قرار دارند.

نتایج کامل مسابقات در روز دوشنبه ۲۲ فروردین به این شرح است:

فولاد سپاهان اصفهان ۲۸ – ذوب آهن اصفهان ۲۵
زغال سنگ طبس ۲۵ – سپاهان نوین اصفهان ۲۴
ستارگان دشتستان ۳۰ – رعد پدافند آمل ۲۹
نفت و گاز گچساران ۳۱ – پاس ناجای قم ۲۵
صنعت مس کرمان ۲۳ – نیروی زمینی شهید شاملی کازرون ۲۸

برنامه لیگ در روز چهارشنبه ۲۴ فروردین به این ترتیب است:

ذوب آهن اصفهان – سپاهان نوین اصفهان
فولاد سپاهان اصفهان – ستارگان دشتستان
پاس ناجای قم – زغال سنگ طبس
رعد پدافند آمل -صنعت مس کرمان
نیروی زمینی شهید شاملی کازرون – نفت و گاز گچساران

منبع : مهر