پیگیری دو برنامه همزمان برای انتخاب سرمربی تیم هندبال بانوان

پیگیری دو برنامه همزمان برای انتخاب سرمربی تیم هندبال بانوان

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، فدراسیون هندبال کشورمان پس از پایان مسابقات قهرمانی جهان در اسپانیا و طی ماه‌های گذشته در تلاش بود تا کادر فنی تیم ملی بانوان را معرفی کند.

تیم ملی هندبال بانوان کشورمان خود را برای حضور در مسابقات کشورهای اسلامی در قونیه و مسابقات قهرمانی آسیا آماده می‌کند. فدراسیون در خصوص کادر فنی تیم ملی بانوان دو برنامه را به صورت همزمان پیگیری می‌کند. یک برنامه فدراسیون انتخاب سرمربی خارجی برای تیم بانوان است که در همین راستا نیز گزینه‌های مختلف را بررسی کرده و در حال رایزنی با آنها است.

برنامه دوم فدراسیون استفاده از مدیر فنی از میان مربیان با دانش داخلی است. این همان برنامه‌ای است که فدراسیون در جریان مسابقات قهرمانی آسیا در اردن نیز به کار گرفت.

 

علیرضا پاکدل، رئیس فدراسیون هندبال در این خصوص به تسنیم گفت: در حال بررسی و رایزنی با گزینه‌های خارجی هستیم و از طرفی انتخاب مدیر فنی داخلی نیز از دیگر گزینه‌های ما برای تیم ملی بانوان است. از 32 تیم حاضر در مسابقات جهانی اسپانیا فقط یک تیم سرمربی زن داشت که شاید دلیل آن این است که دانش فنی مربیان زن دنیا به آن مرحله نرسیده است. این احتمال وجود دارد که برنامه قبل را در مورد تیم بانوان تکرار کنیم و از حضور یک مدیر فنی از بین مربیان با دانش داخلی استفاده کنیم. فعلا باید همه راه‌ها را سبک و سنگین کنیم.

تیم هندبال بانوان کشورمان سال گذشته در جریان مسابقات قهرمانی آسیا به مقام چهارم دست یافت و برای نخستین بار و به عنوان اولین تیم در رشته‌های توپی و گروهی بانوان در مسابقات جهانی حاضر شد.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم