پیگیری لیگ بسکتبال تحت تاثیر «وابا»/ میزبانی بدموقع مهرام

پیگیری لیگ بسکتبال تحت تاثیر «وابا»/ میزبانی بدموقع مهرام

به گزارش خبرنگار مهر، دیدارهای پانزدهم (چهارم مرحله برگشت) رقابت های بسکتبال لیگ برتر باشگاه های کشور از امروز یکشنبه با برگزاری یک دیدار آغاز می شود و فردا دوشنبه با برگزاری سایر دیدارهای برنامه ریزی شده پیگیری خواهد شد.

این نخستین هفته لیگ داخلی بسکتبال است که تحت تاثیر لیگ وابا با جابه جایی اجباری مواجه می شود. رقابت های باشگاهی وابا از پنجشنبه با حضور دو تیم ایرانی شهرداری گرگان و ذوب آهن اصفهان آغاز می شود و بر همین اساس برنامه دیدارهای این دو تیم در لیگ برتر با تغییراتی مواجه می شود مانند رقابت شهرداری گرگان با مهرام که یک روز زودتر از دیگر دیدارهای هفته پانزدهم برگزار می شود.

این دیدار در حالی امروز برگزار می شود که مهرام در مرحله رفت مسابقات اولین باخت را به شهرداری گرگان تحمیل کرد. البته این تیم تهرانی در شرایطی به مساعدی آن زمان مهیای دیدار برگشت برابر شهرداری گرگان نیست، این تیم طی دو هفته گذشته مقابل مس رفسنجان و ذوب آهن اصفهان متحمل شکست شد در حالیکه گرگانی ها همچنان پیگیر دیدارهای بدون باخت خود هستند و حتی هفته گذشته به واسطه غیبت توفارقان آذرشهر صاحب برد فنی شدند.

در هر صورت با برگزاری این دیدار مهم، شهرداری گرگان مهیای سفر به لبنان و رقابت با الریاضی در اولین هفته لیگ وابا می شود که چهارشنبه برگزار می شود. ذوب آهن هم در اولین هفته این رقابت ها حریف بیروت در لبنان خواهد بود اما از آنجا که این دیدار پنجشنبه برگزار می شود، دیدار داخلی این تیم روز دوشنبه و همزمان با سایر دیدارها برگزار می شود. مس کرمان حریف ذوب آهن در این دیدار است.

از هفته پانزدهم لیگ برتر توفارقان آذرشهر میزبان مشهدی ها خواهد بود. این تیم هفته گذشته به دلیل برخی مشکلات داخلی از سفر به گرگان بازماند و متحمل اولین باخت فنی خود در این فصل از مسابقات شد اما طبق اعلام مسئولان توفارقان، این تیم دیدار این هفته را میزبانی خواهد کرد.

نفت و کاله هم از مهمترین دیدارهای این هفته از مسابقات است که در آبادان برگزار می شود. مازندرانی ها در دیدار رفت موفق به شکست نفت شدند اما تکرار این نتیجه در آبادان خیلی قابل پیش بینی نیست.

برنامه دیدارهای هفته پانزدهم (چهارم مرحله برگشت) به این شرح است:

یکشنبه ۲۷ آذرماه

* مهرام تهران – شهرداری گرگان

دوشنبه ۲۸ آذرماه

* نبوغ اراک – رعد پدافند هوایی
* نفت آبادان – کاله مازندران
* صنایع هرمزگان – مس رفسنجان
* توفارقان آذرشهر – آویژه صنعت مشهد
* مس کرمان – ذوب آهن اصفهان

جدول رده بندی لیگ برتر بسکتبال تا پیش از دیدارهای هفته پانزدهم به این شرح است:

پیگیری لیگ بسکتبال تحت تاثیر «وابا»/ میزبانی بدموقع مهرام