چمن ورزشگاه وطنی هنوز ایده ال نیست

چمن ورزشگاه وطنی هنوز ایده ال نیست

به گزارش خبرنگار مهر، حمید مطهری عصر چهارشنبه در نشست خبری پیش از بازی تیمش در هفته سوم برابر میهمانش ملوان بندرانزلی افزود: روز گذشته، اولین تمرین تیمی را در چمن ورزشگاه وطنی برگزار کردیم که هنوز شرایط چمن به وضعیت مناسب مسابقات نرسیده است.

وی ادامه داد: واقعاً مدیرعامل، مدیراجرایی و مجموعه باشگاه نساجی، استاندار، مدیرکل ورزش وجوانان مازندران و مسئولان شهرستان قائمشهر تلاش‌های ویژه برای آماده سازی به موقع این ورزشگاه داشتند که این بابت جای تشکر و قدر دانی دارد.

سرمربی تیم نساجی مازندران با بیان اینکه برگزاری بازی‌های بیرون از خانه در شأن و جایگاه نساجی، مردم استان و هواداران این تیم نبوده است، تصریح کرد: در بازی‌های که در اصفهان از حریفان میزبانی می‌کردیم احساس خفگی داشتیم و اکنون خوشحال هستیم که در خانه از حریفان میزبانی می‌کنیم.

مطهری افزود: همه تیم‌ها برای اینکه میزبانی داشته باشند، دست به چه کار و اقدام‌های می‌زنند و خوشحالیم که بعداز مدت‌ها نساجی به خانه خودش بازگشت.

ملوان را دست کم نمی‌گیریم

سرمربی تیم نساجی مازندران با بیان اینکه احترام زیادی برای تیم ملوان بندرانزلی قائل هستیم و توجهی به بازی‌های گذشته و جایگاه این تیم در جدول نداریم، افزود: هر وقت اسم تیم ملوان می‌آید، یاد سیروس قایقران و بازی‌های درخشانش در این تیم می افتم و احترام خاصی چه در دوران بازی و مربیگری برای این تیم قائل هستم.

مطهری ادامه داد: مازیار زارع و پژمان نوری بازیکنان سابق و کادر فنی و مدیریتی ملوان زحمات زیادی برای این تیم کشیدند، اما ما برای کسب ۳ امتیاز و پیروزی خانگی بسیار مصمم و با انگیزه هستیم.

هدف نساجی، ارائه فوتبال نو است

وی افزود: هدف ما در تیم نساجی در این فصل ارائه فوتبال نو است و منطقی و با برنامه برابر حریفان بازی کنیم.وی با بیان اینکه حتی در بازی قبل برابر سپاهان شایسته کسب امتیاز بودیم، گفت: بهرحال این تیم با کادرفنی و بازیکنان و تفکرات جدید نیاز به زمان دارد.** هواداران پشت تیم باشند.

سرمربی تیم نساجی، احساس قلبی هواداران قائمشهر به تیمش را غیرقابل توصیف و ارزشمند دانست و گفت: تیم نساجی برای مردم خوب قائمشهر زندگی است و این تیم انگیزه‌ای برای زندگی مردم این شهر است. مطهری ادامه داد: برای موفقیت‌های بیشتر و روند روبه جلو همه باید پشت تیم باشند و همه جوره حمایت کنند.

وی افزود: انتظار و درخواست قلبی من این هست که هواداران نساجی از بازیکنان و تیمم حمایت کنند.

شاکله اصلی نساجی حفظ شد

سرمربی تیم نساجی مازندران با اشاره اینکه در فصل نقل وانتقالات فقط ۴ بازیکن جدید گرفتیم ادامه داد: خوشبختانه شاکله اصلی این تیم حفظ شد و بازیکنانی هم که به این تیم آمدند با وجود پیشنهادهای بالا به خاطر نام نساجی، مالک این تیم و هوادارانش آمدند و بازیکنانی هم که تمدید کردند با همین نگاه و نیت بوده است.

دیدار تیم‌های نساجی مازندران و ملوان بندرانزلی در چارچوب هفته سوم رقابتهای لیگ برترفوتبال باشگاه‌های کشور از ساعت ۲۰ عصر پنجشنبه در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر برگزار می‌شود.

منبع : مهر