چهار کشتی گیر ایران از رسیدن به مرحله نیمه نهایی بازماندند

چهار کشتی گیر ایران از رسیدن به مرحله نیمه نهایی بازماندند

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی جهان از ظهر امروز و با برگزاری مسابقات اوزان ۵۵، ۷۲، ۷۷ و ۸۷ کیلوگرم در شهر بلگراد صربستان در حال برگزاری است. نتایج کشتی گیران کشورمان پس از مسابقات نوبت صبح به شرح زیر است:

در وزن ۵۵ کیلوگرم پویا دادمرز پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با نتیجه ۶ بر ۵ از سد اکرم اوزترک از ترکیه گذشت. وی در دور بعد و در مرحله یک چهارم نهایی مقابل امانگالی بکبولاتوف دارنده مدال نقره آسیا از قزاقستان با نتیجه ۳ بر ۱ مغلوب شد و باید منتظر حضور حریفش در دیدار پایانی باشد تا وی نیز بتواند به کار خود در گروه بازنده‌ها ادامه دهد.

در وزن ۷۲ کیلوگرم محمدرضا مختاری پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه ۷ بر ۳ مقابل ابراهیم غانم از فرانسه مغلوب شد و باید منتظر حضور حریفش در دیدار فینال باشد تا وی نیز بتواند به کار خود در گروه بازنده‌ها ادامه دهد.

در وزن ۷۷ کیلوگرم محمدعلی گرایی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه ۵ بر ۴ آنتونیو کامنیاسیویچ از کرواسی را از پیش رو برداشت. وی دور سوم با نتیجه ۶ بر ۱ مغلوب کیم هیون وو قهرمان جهان و المپیک از کره جنوبی شد و باید منتظر حضور این کشتی گیر در دیدار فینال باشد تا وی نیز بتواند در گروه بازنده‌ها مسابقات خود را برای کسب مدال برنز ادامه دهد.

در وزن ۸۷ کیلوگرم ناصر علیزاده در دور اول با نتیجه ۶ بر ۵ میرکو مینگوزی از ایتالیا را مغلوب کرد. وی در دور بعد با نتیجه ۵ بر ۳ آتابک عزیزبیکوف از قرقیزستان را شکست داد و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. وی در این مرحله با نتیجه ۲ بر ۱ مغلوب تورپال بیسلطانوف قهرمان اروپا از دانمارک شد و باید منتظر حضور حریفش در دیدار فینال باشد تا وی نیز بتواند در گروه بازنده‌ها برای کسب مدال برنز به کار خود ادامه دهد.

رقابت‌های مرحله نیمه نهایی از ساعت ۲۰:۳۰ امروز برگزار می‌شود.

منبع : مهر