ژاوی: مقابل رئال بتیس تاوان بسیار سنگینی دادیم/ در مونیخ برای پیروزی می‌جنگیم

ژاوی: مقابل رئال بتیس تاوان بسیار سنگینی دادیم/ در مونیخ برای پیروزی می‌جنگیم

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ژاوی ارناندس پس از شکست یک بر صفر بارسلونا مقابل رئال بتیس اظهار داشت: زمانی که تیم در بهترین شرایط خودش قرار داشت، گل خوردیم. باید بدانیم این ضدحملات را چگونه متوقف کنیم و تاکتیکی‌تر و باهوش‌تر باشیم. در نیمه دوم 25 دقیقه خوب داشتیم و تاوان بسیار سنگینی دادیم.

وی با تمجید از شاگردانش گفت: شایسته پیروزی بودیم و شانسی که مقابل ویارئال داشتیم، مقابل بتیس با ما یار نبود. با این حال فوتبال همین است. نمی‌توانیم به بازیکنان حریف اجازه زدن چنین گل‌هایی بدهیم و باید تیم را آماده دیدار با بایرن مونیخ کنیم.

سرمربی بارسلونا در مورد وضعیت گاوی پس از مصدومیت بیان کرد: این بازیکن دچار شوک کوچکی شد و او را برای احتیاط به بیمارستان منتقل کردند.

ژاوی درباره دیدار چهارشنبه شب تیمش مقابل بایرن مونیخ که آبی‌واناری‌ها محکوم به پیروزی در آن هستند، تصریح کرد: نتیجه دیدار روز چهارشنبه به خودمان بستگی دارد و برای پیروزی در آن مسابقه می‌جنگیم. همه بازی‌ها در بارسلونا فینال است و من نمی‌خواهم شکست بخورم. نمی‌توانیم در آزمون بزرگ دیگری ببازیم.

وی درباره شرایط ممفیس دپای و عثمان دمبله خاطرنشان کرد: ممفیس کمک زیادی به ما کرده است و در فضاها به خوبی صاحب توپ می‌شود، اما بازیکنان بارسلونا او را پیدا نمی‌کنند. باید به دپای کمک کنیم تا بازی ما را درک کند. دمبله بازیکنی عالی است و مردم توانایی‌های او را می‌بینند. عثمان بازیکنی است که تفاوت را رقم می‌زند و خلاقیت دارد.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم