کادرفنی کوتاه آمد/حامد لک به تمرینات پرسپولیس باز می گردد

کادرفنی کوتاه آمد/حامد لک به تمرینات پرسپولیس باز می گردد

به گزارش خبرنگار مهر، حامد لک دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس که افت و خیزهای زیادی در فصل جاری رقابت‌های لیگ برتر داشت حاشیه‌های فراوانی را هم برای خود و مجموعه تیم رقم زد که با اخراج از سوی یحیی گل محمدی برای حضور در تمرینات روبرو شد.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پس از مشورت با اعضای کادر فنی تیم تصمیم گرفت لک را با وجود عذرخواهی به تمرینات راه ندهد تا احمد گوهری در بازی‌های قبلی تبدیل به گلر اصلی تیم شود و دروازه‌بان خاطی دور از سایر هم تیمی‌هایش به صورت انفرادی تمرین کند.

کادرفنی کوتاه آمد/حامد لک به تمرینات پرسپولیس باز می گردد

با این حال اصرارهای لک برای بازگشت به تمرینات تیم باعث وساطت مدیران باشگاه و در رأس آنها رضا درویش شد. مدیر عامل باشگاه پرسپولیس از لک قول گرفت که تنها در صورتی حاضر به گفتگو با سرمربی تیم می‌شود که دیگر هیچ‌گونه بد رفتاری در تمام مسابقات و تمرینات نداشته باشد.

صحبت‌های درویش با گل محمدی با همراهی تعدادی از پیشکسوتان برای بخشش او همراه شد تا سرمربی این تیم پس از جلسه با دستیاران خود اعلام کند حامد لک از هفته آینده پس از عذرخواهی رسمی دوباره از مربیان و بازیکنان تیم می‌تواند در تمرینات حاضر شود.

صدور مجوز برای حضور حامد لک در تمرینات تیم در حالی اتفاق افتاد که احمد گوهری همچنان قرار است گلر اول پرسپولیس در بازی‌های باقیمانده نیم فصل دوم باشد تا لک فعلا روی نیمکت تیم بنشیند.

منبع : مهر