کاراته تایلند قدرت نوظهور آسیاست/ تجربه روحانی خیلی به ما کمک کرد

کاراته تایلند قدرت نوظهور آسیاست/ تجربه روحانی خیلی به ما کمک کرد

سعید پرواس سرمربی ایرانی تیم ملی کاراته تایلند با بیان مطلب فوق به خبرنگار مهر گفت: از شهریور ماه سال گذشته همکاری خود را با فدراسیون کاراته تایلند آغاز کردم و در این مدت تلاش زیادی برای ارتقای سطح فنی کاراته کاهای این کشور داشتم. در این مسیر نیز از تجربیات دوستان ملی پوش خود بهره بردم و خدا را شکر عملکرد خوبی داشتیم.

وی افزود: نتایجی که کاراته کاهای تایلند کسب کردند رضایت بخش بوده است مهمترین آن درخشش اعضای تیم در مسابقات قهرمانی آسیا بود که به میزبانی کشور قزاقستان برگزار شد. به عنوان جوان‌ترین مربی مسابقات موفق شدیم اولین مدال طلای تاریخ کاراته تایلند در گروه پسران را در قاره کهن کسب کنیم. ضمن اینکه ماه گذشته در مسابقات کاراته قهرمانی جنوب شرق آسیا که در کامبوج برگزار شد با ۸ ورزشکار اعزامی در رده انفرادی ۸ مدال بدست آوردیم.

پرواس ادامه داد: تیم ملی تایلند در حال حاضر در استانبول ترکیه کمپ تمرین آماده سازی برای مسابقات قهرمانی جنوب شرق آسیا برگزار می‌کند. به همین منظور از حسین روحانی مربی سابق تیم ملی ایران و روسیه دعوت کردیم در این اردو تمرینات را زیر نظر بگیرد تا از تجربیات این مربی با تجربه استفاده کنیم.

این مربی ایرانی در پایان گفت: کاراته تایلند در مسیر خوبی قرار دارد و با برنامه‌هایی که به درستی از سوی مسئولان فدراسیون این کشور حمایت می‌شود، در آینده نزدیک به یکی از قدرت‌های آسیا تبدیل خواهد شد.

منبع : مهر