کاراته قهرمانی آسیا| راهیابی 5 کاراته‌کا ایران به فینال/ عملکرد ناامید کننده تیم جوانان پسران

کاراته قهرمانی آسیا| راهیابی 5 کاراته‌کا ایران به فینال/ عملکرد ناامید کننده تیم جوانان پسران

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کاراته،  مسابقات کاراته قهرمانی آسیا 2021 در تمام رده‌های سنی ( نوجوانان، جوانان، امید و بزرگسالان) به میزبانی آلماتی قراقستان در حال برگزاری است.

در دومین روز رقابت‌ها 5 نماینده کشورمان به دیدار نهایی راه یافتند و شانس کسب 6 مدال برنز در انتظار ملی پوشان کشورمان است.

نتایج مسابقات روز دوم قهرمانی آسیا قزاقستان ۲۰۲۱ به این شرح است:

کاتا انفرادی رده امید

حدیث جمال با امتیاز۲۲.۹۰ در جایگاه نخست گروه خود قرار گرفت و به دیدار فینال صعود کرد. در کاتای پسران نیز متین زارع با امتیاز ۲۳.۲۶ در جایگاه نخست گروه خود قرار گرفت و از ساعتی دیگر برای کسب مدال طلا به روی تاتامی خواهد رفت.

کومیته پسران

در وزن ۵۵- کیلوگرم، محمد حسین شیرصفت با نتیجه ۵ بر صفر ابراهیم باخیت از امارات را شکست داد. شیر صفت در مسابقه دوم با نتیجه ۵ بر ۲ مغلوب سلطان اقهطانی از عربستان شد.

امیرحسین بمان زاده در وزن ۶۱- کیلوگرم با نتیجه ۹ بر صفر ویزیت باراتو از قرقیزستان را شکست داد، اما در مسابقه دوم با نتیجه ۲ بر صفر مقابل اولژاس آلتینبک شکست خورد.

دررقابت‌های وزن 68- کیلوگرم، امیر رضا برزویی با نتیجه 8 بر یک محمد الرومی از کویت را شکست داد، اما در بازی دوم با نتیجه 10 بر صفر مغلوب آبلایخان چشرسوا از قزاقستان شد.

سعیداله یاری در وزن ۷۶-کیلوگرم با نتیجه ۲ بر یک بافکوئر جاسم از کویت را از پیش رو برداشت. 

در وزن ۷۶+ کیلوگرم نیز ابوالفضل نوری ابتدا با نتیجه ۳ بر صفر عزیز مناسف از قزاستان را شکست داد و در ادامه مقابل عمر الباخت از عربستان را با نتیجه ۳ بر ۲ شکست داد.

کومیته دختران

در وزن ۵۳- کیلوگرم، ستایش نادری در هانتی مقابل لن منصور از اردن پیروز شد. نادری در بازی دوم سانی ایشیزوکا از هنگ کنگ را ۳ بر صفر از پیش رو برداشت و راهی فینال شد.

در وزن ۴۸- کیلوگرم یلدا نقی بیرانوند در بازی نخست با نتیجه ۷ بر ۴ مغلوب آلکنیت شریزات از قزاقستان شد. بیرانوند دور دوم با نتیجه ۴ بر صفر مغلوب اومیدا آیسوا از قرقیزستان شد.

در وزن ۵۹- کیلوگرم فاطمه بداق با نتیجه ۳ بر صفر سیتورا راسولوا از قرقیزستان را مغلوب کرد. بداق در بازی دوم نیز با نتیجه ۴ بر یک ویچکا لیک از کامبوج را شکست داد و در سومین بازی خود  نیز با برتری 6 بر یک مقابل سز لایوت از هنگ کنگ پشت سر گذاشت و راهی فینال شد.

سارینا فتحی در وزن ۵۹+ کیلوگرم در بازی نخست با نتیجه ۶ بر صفر آژار اروزالیو از قرقیزستان را شکست داد. فتحی در بازی دوم نیز در هانتی نوراله ناصر از اردن را شکست داد و راهی فینال شد.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم