کشتی آلیش جام ارکینبایف| 3 طلا، 3 نقره و 2 برنز برای نمایندگان ایران

کشتی آلیش جام ارکینبایف| 3 طلا، 3 نقره و 2 برنز برای نمایندگان ایران

به گزارش خبرگزاری تسنیم، رقابت‌های کشتی آلیش جام ارکینبایف در قرقیزستان در شهر بیشکک برگزار شد و نمایندگان ایران موفق به کسب 3 طلا و 3 نقره و 2 برنز در دو بخش مردان و بانوان شدند.

نتایج مسابقات به شرح زیر است:

در وزن ۵۵ کیلوگرم، سپیده بابایی دور اول حریفی از قرقیزستان را با ضربه فنی شکست داد و راهی نیمه‌نهایی شد. وی در ادامه باز هم مقابل نماینده قرقیزستان 7 بر یک به برتری رسید و راهی فینال شد. وی در این مرحله یک بر صفر به برتری رسید و مدال طلا را کسب کرد.

در وزن ۶۰ کیلوگرم فاطمه فتاحی در مبارزه نخست به مصاف قزاقستان رفت که حریفش را ضربه فنی کرد. وی دور دوم در مصاف با نماینده قرقیزستان ۳ بر ۲ پیروز و فینالیست شد. ملی‌پوش کشورمان در ادامه مقابل کشتی‌گیر قرقیزستانی با نتیجه 6 بر صفر شکست خورد تا مدال نقره را بر گردن بیاویزد.

در وزن ۶۵ کیلوگرم، محدثه حسینی دور اول استراحت داشت. وی دور دوم به مصاف نماینده قرقیزستان رفت و با نتیجه ۸ بر ۲ از سد حریف گذشت تا فینالیست شود. حسینی در فینال در مبارزه با حریفی از قرقیزستان وی را ضربه فنی کرد تا طلای دیگری برای کاروان ایران کسب شود.

در وزن ۷۰ کیلوگرم ریحانه گیلانی بعد از یک دور استراحت، در مبارزه نخست حریفی از قرقیزستان را پیش رو داشت که ۸ بر یک از سد حریف گذشت تا راهی فینال شود. وی در این مرحله هم مقابل نماینده میزبان قرار گرفت که ۷ بر صفر به برتری رسید و سومین طلا را کسب کرد.

در وزن ۷۵ کیلوگرم، مسابقات به صورت دوره‌ای برگزار می‌شود که مریم احمدی نماینده کشورمان در این وزن است. وی دور اول با نماینده میزبان روبه‌رو شد که حریفش را ضربه فنی کرد. احمدی در ادامه در مصاف با کشتی‌گیر اوکراین 9 بر 3 پیروز شد اما در ادامه نتیجه را مقابل نماینده قرقیزستان با ضربه فنی واگذار و مدال نقره را کسب کرد. 

در وزن ۷۵+ کیلوگرم هانیه عاشوری هم به صورت دوره‌ای با حریفان رقابت کرد. وی در کشتی اول به مصاف نماینده قرقیزستان رفت و با نتیجه 11 بر 4 به برتری رسید. عاشوری در مبارزه دوم مقابل حریفی از اوکراین پیش بود که با مصدومیت حریف، نماینده کشورمان برنده شد. در دور سوم حریف قرقیزستانی مقابل عاشوری مبارزه نکرد و ملی‌پوش کشورمان برای کسب مدال طلا به مصاف نماینده قرقیزستان رفت که با نتیجه 6 بر 2 باخت و نقره گرفت.

در بخش مردان، در وزن ۱۰۰+ ابوذر جعفری که از ناحیه دست مصدوم شده بود در دیدار رده‌بندی مقابل نماینده قزاقستان 6 بر صفر پیروز شد و برنز گرفت.

در وزن ۱۰۰+ کیلوگرم شادمان عظیمی در دیدار رده‌بندی مقابل نماینده میزبان قرار گرفت و شکست خورد. 

هادی سلیمی در وزن ۸۰ کیلوگرم مدال برنز را کسب کرد.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم