کشف ۲۵ تن آرد یارانه‌ای در کارگاه تولید رشته

کشف ۲۵ تن آرد یارانه‌ای در کارگاه تولید رشته

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار علی ابراهیمی در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان با انجام تحقیقات از احتکار و مصرف غیر مجاز آردهای دولتی و یارانه‌ای در شهر “محمودآباد” مطلع و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: مأموران با شناسایی محل دپو آردهای دولتی خارج از شبکه توزیع با کسب مجوز قضائی و حضور نماینده اتحادیه اصناف از محل مورد نظر بازدید و ۱۹۵ کیسه ۴۰ کیلویی آرد یارانه‌ای و همچنین ۴۴۰ کیسه آرد که تبدیل به ۲ هزار و ۳۴۷ بسته ۲ کیلیویی رشته شده بود را کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان قزوین با بیان اینکه مالک این کارگاه تولیدی بیش از ۲۵ تن و ۴۰۰ کیلو آرد یارانه‌ای دولتی که باید در اختیار نانوایی‌های دولتی قرار می‌گرفت را احتکار کرده و برای سودجویی و کسب منفعت غیر قانونی با تبدیل به رشته، آن را در بازار آزاد به فروش می رسانده است تصریح کرد: کارشناسان ارزش این محموله را بیش از ۲ میلیارد و ۵۴۰ میلیون ریال اعلام کردند.

سردار ابراهیمی در پایان ضمن اشاره به دستگیری ۶ متهم در این رابطه و معرفی آنان به مراجع قضائی از شهروندان خواست، درصورت مشاهده هر گونه فعالیت غیرمجاز در قالب احتکار کالا و یا تهیه و توزیع کالاهای قاچاق توسط افراد سودجو، موضوع را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس گزارش دهند تا نسبت به شناسایی و دستگیری متخلفان اقدام شود.

منبع : مهر