کمین پاری‌سن‌ژرمن برای قاپیدن گواردیولا از من‌سیتی

کمین پاری‌سن‌ژرمن برای قاپیدن گواردیولا از من‌سیتی

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت فیچاخس اسپانیا، آینده پپ گواردیولا در منچسترسیتی نامشخص است؛ دلیلش هم متهم بودن مالکان اماراتی باشگاه به ارتکاب بیش از ۱۱۵ مورد تخطی از قانونی بازی جوانمردانه مالی است که گمانه‌زنی‌هایی درباره عواقب آن صورت گرفته است. در صورتی که اتهامات ثابت شود، جریمه نقدی سنگین و کسر امتیاز تا مرز سقوط و حتی سقوط مستقیم به دسته اول در انتظار سیتیزن‌ها خواهد بود و این دقیقاً همان سناریویی خواهد بود که گواردیولا خودش را ملزم به ترک قهرمان فصل گذشته لیگ برتر خواهد دانست، چرا که او در یکی از مصاحبه‌های سال گذشته خود ادعا کرد روزی که بفهمد مدیران باشگاه به او دروغ گفته‌اند، ورزشگاه اتحاد را ترک خواهد کرد. با توجه به گستردگی ابعاد تخلفات منچسترسیتی و احتمال مجازات این باشگاه، اغلب گمانه‌زنی‌ها حاکی از جدایی قریب‌الوقوع گواردیولا است.

در این میان ظاهراً باشگاه پاری‌سن‌ژرمن آماده است تا از آب گل‌آلود ماهی بگیرد. مالکان قطری که خودشان در ولخرجی و متهم بودن به نقض قانون بازی جوانمردانه مالی یوفا دست‌کمی از سیتی ندارند، از شنیدن خبر احتمال جدایی گواردیولا از تیم لیگ برتری ذوق زده‌ شده‌اند و در کمین نشسته‌اند تا بلکه لوشامپیونه را به چهارمین لیگی تبدیل کنند که مرد کاتالان در آن مربیگری کرده است.

گواردیولا از سال ۲۰۱۶ در منچسترسیتی بوده است و با این تیم همه جام‌های داخلی را برده اما هنوز نتوانسته طلسم 12 ساله ناکامی‌هایش برای کسب سومین قهرمانی در لیگ قهرمانان را بشکند و ممکن است سیتی را هم مانند بایرن مونیخ بدون فتح لیگ قهرمانان ترک کند.

این بهترین خبر برای پاریسی‌هایی است که می‌توانند هم‌اندازه سیتی در بازار ولخرجی کنند تا خریدهای مورد نظر سرمربی سابق بارسلونا را برای او انجام دهند.

پاریسی‌ها سال گذشته کریستوف گالتیه را به عنوان سرمربی جدید استخدام کردند اما ظاهراً این مرد فرانسوی هم نتوانسته آن‌طور که باید نظر قطری‌ها را جلب کند چرا که از همین حالا گمانه‌زنی‌هایی درباره برکناری سرمربی سابق لیل صورت می‌گیرد. اگر شرایط به گونه‌ای پیش برود که گواردیولا سیتی را ترک کند و به پاری‌سن‌ژرمن ملحق شود، او به شاگرد قبلی خود لیونل مسی ملحق خواهد شد که یکی از دلالیل اصلی قهرمانی او در بارسلونا بود. این در حالیست که تا پیش از این از زین‌الدین زیدان سرمربی سابق رئال مادرید به عنوان گزینه اصلی جانشینی گالتیه یاد می‌شد.

انتهای پیام/