کول: به مورینیو گفتم فِراریم را می‌دهم، قراردادم را تمدید کن!

کول: به مورینیو گفتم فِراریم را می‌دهم، قراردادم را تمدید کن!

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از نشریه سان، جو کول ستاره انگلیسی سابق چلسی فاش کرد برای اینکه بتواند نظر ژوزه مورینیو را برای موافقت با تمدید قرارداد او جلب کند، سعی کرده خودروی گران قیمتش را به آقای خاص بفروشد اما آقای خاص این پیشنهادش را رد کرده است.

کول ۴۱ ساله که در فاصله سال‌های 2003 تا 2010 در چلسی بازی می‌کرد، سه فصل از آن مدت را زیر نظر مورینیو توپ زد و با او دو بار قهرمان لیگ برتر شد و یک قهرمانی در جام حذفی و جام اتحادیه کسب کرد. در همان فصول، کول زمانی که از علاقه مورینیو به خودروی فراری جدیدش مطلع شد، سعی کرد از این خودرو به عنوان ابزاری برای جلب موافقت آقای خاص جهت موافقت با تمدید قراردادش استفاده کند.

بازیکن پیشین تیم ملی انگلیس، گفت: من در تمام دوران بازیگری‌ام فقط یک بار یک خودروی لوکس خریدم. آن هم یک فراری اسکالیتی بود که آن را سال 2006 خریدم. بعد از کلی کلنجار رفتن با خودم، سرانجام توانستم خودم را متقاعد کنم که باید یکی از این ماشین‌‌ها داشته باشم اما بعد از خریدنش احساس می‌کردم کار درستی نکرده‌ام. با اینکه فروشنده خودرو می‌گفت من خوش‌شانسم که توانسته‌ام چنان خودرویی پیدا کنم، شکاکیت همیشگی من نسبت به دنیای پیرامونم به من می‌گفت که حرفش را باور نکنم، هر چند در نهایت مشخص شد آن مدل فراری که من خریدم واقعاً‌ کمیاب بود. زمانی که مورینیو در پارکینگ زمین تمرینی کوبام ماشینم را دید، گفت حاضر است آن را از من بخرد. من هم گفتم با کمال میل حاضرم آن را بفروشم به شرط اینکه او به باشگاه بگوید که قرارداد جدیدی با من ببندند اما متأسفانه آن قرارداد جدید هرگز بسته نشد.

مورینیو در پایان فصل ۰۷-۲۰۰۶ از چلسی اخراج شد اما کول در این تیم ماند، سه فصل دیگر در استمفوردبریج بازی کرد و با هدایت کارلو آنچلوتی دو گانه برد و سال ۲۰۱۰ به لیورپول پیوست.

جول کول سال ۲۰۱۸ کفش‌هایش را آویزان کرد و اکنون به عنوان کارشناس و مفسر فوتبال در شبکه BT Sport انگلیس فعالیت می‌‌کند.

انتهای پیام/