گزارش الوطن از نتایج ناامیدکننده شاگردان نزار محروس/ رویارویی ایران دیدار با ضعیف‌ترین سوریه تاریخ

گزارش الوطن از نتایج ناامیدکننده شاگردان نزار محروس/ رویارویی ایران دیدار با ضعیف‌ترین سوریه تاریخ

به گزارش خبرگزاری تسنیم، روزنامه الوطن در این مورد نوشت: «رسیدن به پیروزی برای تیم ملی سوریه مثل اکسیژن برای نفس کشیدن بود، اما کسب تنها دو امتیاز از پنج مسابقه قبلی و قرار گرفتن در قعر جدول ناامیدکننده است. پس از شکست برابر لبنان مسئولان فدراسیون فوتبال استعفا کردند و حالا فدراسیون با حضور کمیته موقت اداره می‎شود، اما نزار محروس همچنان در سمت خودش باقی ماند، هر چند با توجه به اینکه زمان زیادی از انتخاب او نگذشته است هنوز نمی‌توان درباره این مربی قضاوت مناسبی داشت. از سوی دیگر در این زمان کوتاه نمی‌توان به دنبال یافتن مربی دیگری بود».

 

در بخشی دیگر از گزارش الوطن آمده است: «نرسیدن به پیروزی در طول شش مسابقه پیاپی مرحله انتخابی جام جهانی اتفاقی است که قبلاً هرگز برای فوتبال سوریه رخ نداده و این بدترین عملکرد تاریخ تیم ملی ماست. رکورد نرسیدن به پیروزی در طول پنج بازی پیاپی به مسابقات سال‌های 1978 و 1982 بازمی‌گردد. سوریه در مرحله انتخابی جام جهانی آرژانتین در دمشق مقابل ایران شکست خورد. در مرحله مقدماتی جام جهانی اسپانیا هم برابر بحرین، قطر، عربستان و عراق مغلوب شده بود».

تیم ملی فوتبال کشورمان در هفته ششم از مرحله نهایی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ در قاره آسیا از ساعت ۱۹:۳۰ روز سه‌شنبه 25 آبان ماه در اردن به مصاف تیم ملی سوریه می‌رود.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم