یکی از مشکلات تولید، اقتصاد دستوری است

یکی از مشکلات تولید، اقتصاد دستوری است

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر به نقل از ایکوپرس، حجتی در بازدید از بخش های مختلف ایران خودرو افزود: سازمان حراست کل کشور از تمام ظرفیت‌های خود برای اصلاح قیمت گذاری خودرو و رفع موانع تولید استفاده خواهد کرد.

وی اظهار کرد: خارج کردن اقتصاد کشور از شیوه دستوری در برنامه‌های دولت سیزدهم قرار دارد و امیدواریم بخش بیشتری از اقتصاد کشور تا سال ۱۴۰۱ از این نظام دستوری خارج شود.

رییس سازمان حراست کل کشور، ایران خودرو را شرکتی تحول‌گرا و جهادی در فکر و عمل دانست و خاطرنشان کرد: این شرکت براساس ابلاغیه مقام معظم رهبری، با تولید و عرضه محصولات جدید و بومی از جمله تارا و پروژه K۱۲۵ اقتصاد مقاومتی را به شکل واقعی معنا کرده است.

وی اظهار امیدواری کرد: ایران خودرو در گام دوم انقلاب اسلامی در جهت توسعه صادرات و استفاده از تمامی ظرفیت‌های داخلی، برنامه‌های تحولی ارایه و اجرا کند.

رییس سازمان حراست کل کشور تاکید کرد: صنعت خودروی کشور با تداوم کارهای جهادی، در آینده حرف‌های زیادی برای گفتن در بازارهای بین‌المللی خواهد داشت.

گفتنی است، پیش از این بازدید، مشکلات و موانع موجود در صنعت خودرو، در نشست مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو با رییس سازمان حراست کل کشور مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

منبع : مهر