۲۰۶ بیمار جدید مبتلا به کرونا در اصفهان شناسایی شد / فوت ۵ نفر

۲۰۶ بیمار جدید مبتلا به کرونا در اصفهان شناسایی شد / فوت ۵ نفر

به گزارش خبرنگار مهر، بر اساس اعلام دانشگاه علوم پزشکی اصفهان از روز ۱۶ مرداد ماه تا امروز ۱۷ مرداد ماه تعداد ۵۲۸ بیمار مشکوک به کرونا به مراکز درمانی تحت پوشش این دانشگاه مراجعه کرده‌اند که از این تعداد ۲۰۶ بیمار مبتلا به کرونا در اصفهان شناسایی شده است و در این بازه زمانی ۷۴ نفر در مراکز درمانی بستری شده‌اند.

در حال حاضر نیز ۵۱۷ بیمار مبتلا به کرونا در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان بستری هستند که ۹۶ بیمار در بخش مراقبت‌های ویژه تحت درمان قرار گرفته‌اند.

همچنین طی ۲۴ ساعت اخیر نیز ۵۵ بیمار بهبود یافته کرونا از مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان ترخیص شده‌اند.

در شهرستان‌های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان طی ۲۴ ساعت گذشته پنج فوتی کرونا ثبت شده که چهار نفر فوتی قطعی و یک نفر فوتی مشکوک به کرونا بوده است.

همچنین طبق اعلام این نهاد از ابتدای پاندمی کرونا تاکنون یک میلیون و ۵۱۷ هزار و ۹۹۵ بیمار قطعی و مشکوک کرونا به مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان مراجعه کردند که از این تعداد ۵۰۶ هزار و ۶۵۱ نفر بیمار قطعی مبتلا به کرونا بوده‌اند.

از ابتدای آغاز این پاندمی ۱۸ هزار و ۶۴۴ بیمار مشکوک و قطعی مبتلا به کرونا در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان جان خود را از دست دادند که ۱۱ هزار و ۸۱۰ فوتی قطعی و ۶ هزار و ۸۳۴ نفر فوتی مشکوک به کرونا بوده‌اند.

۱۴۳ هزار و ۵۴۶ بیمار بهبود یافته کرونا از مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان ترخیص شده‌اند.

منبع : مهر