۲۰ هزار بسته معیشتی در آذربایجان غربی توزیع می شود

۲۰ هزار بسته معیشتی در آذربایجان غربی توزیع می شود

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ تقی نجمی صبح دوشنبه در آئین آغاز توزیع این بسته‌های معیشتی در تکاب اظهار کرد: در هفته دفاع مقدس تعداد ۲۰ هزار بسته معیشتی در سطح استان آذربایجان غربی توزیع می‌شود.

وی ادامه داد: در جریان طرح مواسات و همدلی، سپاه شهدای استان از ابتدای طرح تا به امروز توسط خیرین، حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج و دیگر نهادهای انقلابی ۷۵۰ هزار بسته معیشتی توزیع کرده است.

وی ارزش ریالی هر بسته را پنج میلیون ریال بوده اعلام کرد و گفت: علاوه بر بسته‌های معیشتی، توزیع کارت هدیه بین کارگران نیازمند، ذبح و توزیع گوشت گرم قربانی شده توسط خیران، آموزش چهره به چهره درباره پیشگیری از ابتلاء به ویروس کرونا بین مناطق محروم و اعزام گروه‌های پزشکی به مناطق مرزی استان نیز انجام شده‌است.

نجمی خاطرنشان کرد: از آغاز شیوع ویروس کرونا در کشور و تعطیلی برخی کسب و کارها طی ۲ مرحله کمک‌های مومنانه در استان جمع آوری و توزیع شده که در مرحله اول ۳۷۰ هزار بسته کمک و در مرحله دوم ۲۲۰ هزار کمک مومنانه به نیازمندان ارسال شده‌است.

وی با اشاره به اجرای پویش خدمات مومنانه به نیابت از شهید سلیمانی بیان کرد: بسیجیان استان در قالب طرح شهید سلیمانی و نیز رزمایش مومنانه اقدامات شاخصی برای تأمین سلامت جامعه و تأمین بخشی از نیازهای خانواده‌های مبتلا انجام داده‌اند.

منبع : مهر