۲ فوتی در حادثه واژگونی خودروی پرشیا

۲ فوتی در حادثه واژگونی خودروی پرشیا

به گزارش خبرنگار مهر، جلال ملکی از وقوع یک حادثه رانندگی در ساعت ۶:۲۸ دقیقه بامداد جمعه در مسیر شرق به غرب جاده خاوران در حوالی قیام دشت خبر داد و گفت: این حادثه به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی گزارش داده شده و دو ایستگاه آتش نشانی به محل اعزام می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه آتش نشانان در کمتر از ۵ دقیقه به این محل که خارج از محدوده استحفاظی شهرداری و آتش نشانی تهران است می رسند، ادامه داد: پیش از حضور نیروهای آتش نشانی تهران عوامل آتش نشانی خاتون آباد پاکدشت که در این محل حضور داشتند و آتش نشانان تهرانی در این عملیات به این نیروها کمک کردند.

ملکی درباره ابعاد حادثه توضیح داد: بر اساس گزارش نیروهای آتش نشانی یک دستگاه خودروی پرشیا که ۸ نفر سرنشین (۴ زن و ۴ مرد جوان) داشته است، به دلایل نامعلومی از مسیر اصلی جاده منحرف شده و به صورت نیمه واژگون در جوی کنار جاده قرار بوده است و تنها یک نفر از سرنشینان توانسته از خودرو خارج شود.

وی ادامه داد: اما ۷ نفر دیگر در داخل خودرو در وضعیت نامناسبی قرار گرفتند و قادر به خروج نبودند و با کمک نیروهای آتش نشانی این ۷ نفر از خودرو خارج شدند.

سخنگوی آتش نشانی تهران با بیان اینکه یک مرد و زن در این حادثه جان خود را از دست داده‌اند و ۵ نفر دیگر دچار مصدومیت شده بودند افزود: در نهایت در ساعت ۷:۲۱ دقیقه این محل تحویل آتش نشانی خاتون آباد شده است.

وی به شهروندان توصیه کرد در هنگام رانندگی با احتیاط و سرعت مطمئنه حرکت کنند و ظرفیت خودرو را هم در نظر بگیرند.

ملکی خاطرنشان کرد: علت این حادثه از سوی پلیس راهور اعلام خواهد شد.

منبع : مهر