۹۹ کیلوگرم حشیش در ورودی مشهد توقیف شد

۹۹ کیلوگرم حشیش در ورودی مشهد توقیف شد

به گزارش خبرگزاری مهر، احمد نگهبان اظهار کرد: مأموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر مشهد با انجام کار گسترده اطلاعاتی به سرنخ‌هایی از قاچاق مقادیر قابل توجهی موادمخدر توسط سوداگران به شهر مشهد دست یافته که رسیدگی به موضوع در دستور کار خود قرار گرفت.

فرمانده انتظامی مشهد بیان کرد: در تحقیقات فنی مأموران انتظامی مشخص شد، باند سه نفره قاچاق مواد مخدر قصد انتقال مواد توسط ۲ دستگاه خودروی سواری به شهر مشهد را دارند.

وی اظهار کرد: پلیس متهمان را که با یک دستگاه خودرو تیگو و یک دستگاه خودرو ساینا با محموله موادمخدر در محور نیشابور- مشهد در تردد بودند را ردزنی کرد.

نگهبان گفت: به محض نزدیک شدن سوداگران مرگ به نزدیک شهر مشهد مأموران انتظامی با علائم هشدار دهنده به راننده ۲ خودرو دستور ایست دادند که متهمان بدون توجه به هشدارهای مکرر پلیس متواری شدند اما پس از طی مسافتی هر دو خودرو با استفاده از قانون به کارگیری سلاح متوقف شدند.

فرمانده انتظامی مشهد اظهار کرد: مأموران در این عملیات ۲ متهم مرد و یک متهم زن را دستگیر کردند که در بازرسی از جاسازهای ماهرانه خودروها، ۹۹ کیلوگرم موادمخدر از نوع حشیش کشف و متهمان به مقام قضائی معرفی شدند که تحقیقات در این زمینه ادامه دارد.

منبع : مهر