۹ شهرستان چهارمحال وبختیاری همچنان در وضعیت زرد کرونایی قرار دارد

۹ شهرستان چهارمحال وبختیاری همچنان در وضعیت زرد کرونایی قرار دارد

ارسلان خالدی فر در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه در شبانه روز گذشته ۱۸ نفر با علائم بالینی مشکوک به کرونا به مراکز درمانی چهارمحال و بختیاری مراجعه کردند، اظهار کرد: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون از ۲۹۵ هزار و ۸۵۱ نفر تست گرفته شده است.

وی با اشاره به اینکه از ابتدای همه گیری کرونا در چهارمحال و بختیاری ۹۸ هزار و ۴۰۷ نفر به این بیماری مبتلا شده‌اند، گفت: هم‌اکنون هیچ بیماری با شرایط وخیم در بخش‌های ویژه مراکز درمانی چهارمحال و بختیاری بستری نیست.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد تعداد بیماران بستری در بیمارستان‌های استان را پنج نفر اعلام کرد و افزود: طی ۲۴ ساعت گذشته روز بدون فوتی کرونا در استان به ثبت رسید که در حال حاضر مجموع فوتی‌های ناشی از ابتلاء به بیماری کرونا در چهارمحال و بختیاری هزار و ۸۴۹ نفر است.

خالدی فر عنوان کرد: طی شبانه روز گذشته هفت بیمار مبتلا به کرونا در چهارمحال و بختیاری شناسایی شده است که از این تعداد یک بیمار در مراکز درمانی استان بستری شده است.

وی با بیان اینکه ۹ شهرستان چهارمحال و بختیاری در شرایط زرد کرونایی قرار دارد، اظهار کرد: وضعیت شهرستان «لردگان» آبی است.

منبع : مهر