آتش سوزی شهرک صنعتی مأمونیه مهار شد

آتش سوزی شهرک صنعتی مأمونیه مهار شد

سیامک سلیمانی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با تلاش شبانه روزی گروه‌های آتش نشان زرندیه و ساوه و همکاری آتش نشانان شهرهای مجاور مانند رباط کریم و اسلامشهر آتش سوزی کارخانه طبیعت واقع در شهرک صنعتی مامونیه مهار شد.

وی ادامه داد: دود اندکی که هنوز در محل کارخانه وجود دارد ناشی از خاکستر سوله و مواد داخل آن است اما آتش سوزی کاملاً مهار شده است و آتش نشانان صرفاً در حال پاکسازی محیط هستند.

فرماندار زرندیه بیان کرد: در جریان این حادثه ۲ نفر با مصدومیت مواجه و به صورت سرپایی مداوا شدند و کارشناسان در حال ارزیابی عامل اصلی حریق و میزان دقیق خسارت وارد شده به این کارخانه هستند.

سلیمانی تصریح کرد: کارشناسان در بررسی اولیه عامل این اتفاق را اتصال سیم‌های برق عنوان کردند و برآورد اولیه خسارت ناشی از این آتش سوزی تقریباً پنج هزار میلیارد تومان است.

گفتنی است آتش سوزی در سالن بسته بندی و انبار کارخانه طبیعت واقع در شهرک صنعتی مأمونیه از ساعت ۳:۳۰ بامداد چهارشنبه ۲۸ مهرماه آغاز شد و عملیات کنترل آتش سوزی تا عصر همان روز به طول انجامید و صبح پنج شنبه با تلاش بیش از یک شبانه روز نیروهای آتش نشان اطفای کامل حریق صورت گرفت.

منبع : مهر