آثار هنرمندان جوان در گالری آرتیبیشن روی دیوار می‌رود

آثار هنرمندان جوان در گالری آرتیبیشن روی دیوار می‌رود

به گزارش مهر به نقل از روابط عمومی گالری آرتیبیشن، نمایشگاه «واکاوی» برای پیشبرد، برقراری ارتباط و تبادل‌نظر میان جامعه هنری و فراهم‌کردن بستری در جهت ارائه آثار هنرمندان برگزار خواهد شد.

آغاز به کار این پروژه از بهمن‌ماهِ سال ۱۳۹۹ و با تمرکز بر آثار نقاشی و طراحی رقم خورد و پس از جستجو و انتخاب هنرمندان، گفتگوهایی درباره پروژه‌ها و فعالیت‌های اخیرشان، تجربیات شخصی و شیوه برخورد با آثارشان انجام گرفت و سرانجام با بررسی آثار نهایی، منتخبی از آن‌ها را در نمایشگاه تیر ۱۴۰۰ با عنوان «واکاوی» خواهیم دید.

هنرمندان این نمایشگاه همگی از جوانان منتخب با استعداد هنر تجسمی هستند عبارتند از: شایان استوار، حانیه افشار، روژان باقری، محبوبه پرنیان، شقایق ترابی، کتایون تهرانی، شیما خضری، شیوا خوشبخت، آیدا روز بیانی، احسان شریف فر، شیوا قادرپور و مژگان مدنی.

این نمایش روز جمعه ۴ تیر در گالری آرتیبیشن افتتاح خواهد شد و تا تاریخ ۱۲ تیر ادامه خواهد داشت.

بازدید از این نمایشگاه با هماهنگی قبلی امکان‌پذیر خواهد بود و علاقمندان این آثار با رعایت پروتکل‌های بهداشتی می‌توانند به آدرس خیابان شریعتی، پایین‌تر از حسینه ارشاد، نرسیده‌به همت، گل‌نبی (غرب)، میدان احمدی‌روشن (کتابی)، خیابان ساسانی‌پور، خیابان دریا (قندی)، پلاک ۶، گالری آرتیبیشن بیایند. همچنین نمایشگاه برای افرادی که در قرنطینه به سر می‌برند، به صورت آنلاین و همزمان با آغاز نمایشگاه در سایت www.artibition.net دایر خواهد شد.