آرسنال آماده مذاکره با یوونتوس بر سر کولوسفسکی

آرسنال آماده مذاکره با یوونتوس بر سر کولوسفسکی

به گزارش خبرگزاری تسنیم، باشگاه آرسنال برای تقویت خط میانی تیم تحت‌هدایت میکل آرتتا قصد دارد دژان کولوسفسکی را به خدمت بگیرد. بر اساس گزارش روزنامه ایتالیایی «رپوبلیکا»؛ مدیران این باشگاه انگلیسی هفته آینده ملاقاتی را در ایتالیا با همتایان خود در باشگاه یوونتوس خواهند داشت تا در خصوص احتمال انتقال این هافبک سوئدی به جمع راه‌راه پوشان تورین مذاکره کنند.  

طبق این گزارش؛ کولوسفسکی ۲۱ ساله که پیش از این هم شایعاتی در خصوص آینده حرفه‌ای‌اش مطرح بوده، مورد توجه باشگاه تاتنهام هم قرار داد. فابیو پاراتیچی مدیر ورزشی پیشین یوونتوس که در حال حاضر در همین پست از باشگاه تاتنهام مشغول به کار است، امیدوار است بتواند این هافبک سوئدی را برای پیوستن به تیم تحت‌هدایت آنتونیو کونته متقاعد کند.

«رپوبلیکا» اما معتقد است که آرسنال در وضعیت بهتری نسبت به تاتنهام برای جذب دژان کولوسفسکی قرار دارد و در نظر دارد پیشنهادی 30 میلیون یورویی به علاوه 5 میلیون پاداش‌های در نظر گرفته شده، به یوونتوس ارائه دهد، این در حالی است که یوونتوسی‌ها روی این بازیکن 40 میلیون یورو قیمت گذاشته‌اند.

گفته می‌شود کولوسفسکی که این فصل جایگاه ثابتی در ترکیب تیم فوتبال یوونتوس نداشته، از حضور در پروژه‌ای جاه‌طلبانه در جایی دیگر استقبال می‌کند. قرارداد فعلی این هافبک سوئدی با یوونتوس تا سال 2025 اعتبار دارد.

او که در سال ۲۰۲۰ پس از یک فصل حضور قرضی موفق در پارما از آتالانتا جدا شد و به یوونتوس پیوست، این فصل زیرنظر ماسیمیلیانو آلگری در ۱۹ بازی (۶۸۷ بازی از ۱۷۱۰ دقیقه ممکن) برای بانوی پیر به میدان رفته است.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم