آزادکاران توانمند و عنوان‌داری را جذب کردیم/ دورخیز برای قهرمانی

آزادکاران توانمند و عنوان‌داری را جذب کردیم/ دورخیز برای قهرمانی

هادی حبیبی در خصوص آخرین وضعیت تیم صنایع مازندران برای حضور در لیگ برتر کشتی آزاد به خبرنگار مهر گفت: هر چند ما برای توافق با اسپانسر مورد نظر به زمان بیشتری نیاز داشتیم و کمی دیر وارد گود شدیم، اما خوشبختانه تیم خوبی را جمع و جور کردیم.

وی با تاکید بر اینکه تیم صنایع مازندران برای قهرمانی در لیگ برتر بسته شده، گفت: هدف اصلی ما فقط و فقط قهرمانی است. خوشبختانه باشگاه از نظر بودجه مشکل ندارد و همین موضوع باعث شد تا تیم خوبی تشکیل دهیم و کشتی‌گیران عنوان‌داری را به خدمت بگیریم.

وی در خصوص جذب کشتی‌گیران خارجی افزود: در فکر جذب دو کشتی‌گیر خارجی هم هستیم که طبق مذاکرات انجام شده و همچنین با توجه به رقبایی که در فینال خواهیم داشت از کشتی‌گیران خارجی مورد نظرمان استفاده خواهیم کرد. به هر حال تاکید می‌کنم که تیم ما برای کسب قهرمانی در لیگ برتر امسال به میدان می‌رود.

حبیبی اضافه کرد: ۲۵ درصد قرارداد کشتی گیران را پرداخت کردیم و با نظر کادر فنی تمرینات تیم صنایع مازندران نیز در سالن رضا یزدانی شهرستان جویبار پیگیری می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، کادر فنی تیم صنایع مازندران را رضا یزدانی، محمود اسماعیل پور، هادی حبیبی، سعید نیستانی و مجتبی ابراهیمی تشکیل می‌دهند. ضمن اینکه تاکنون نادر حاج آقانیا، رحمان عموزاد، محمدعلی عموزاد، مجتبی عموزاد، فرزاد عموزاد، نیما اشفاقی، محمدرضا سرگو، حمیدرضا زرین پیکر، علی سوادکوهی، احمد بذری، محمدجواد ابراهیمی، اسماعیل نجاتیان، عباس فروتن و کامران قاسمپور به این تیم پیوسته اند.

لیگ کشتی آزاد با حضور ۱۴ تیم در ۲ گروه ۴ تیمی و ۲ گروه ۳ تیمی به شرح زیر برگزار خواهد شد:

گروه الف: سهند ارس – آکادمی کشتی نادری خادم و هیأت کشتی لرستان

گروه ب: صنایع مازندران – ستارگان ساری- خراسان جنوبی- مقاومت تهران

گروه ج: دانشگاه آزاد اسلامی- شهید صدرزاده- فرم دمای اراک- جوانان البرز

گروه د: فولادین ذوب آمل – پاس ناجا- آلومینیوم حکمتی

منبع : مهر