آغاز اردوی تیم‌های ملی ووشو برای حضور در بازی‌های آسیایی

آغاز اردوی تیم‌های ملی ووشو برای حضور در بازی‌های آسیایی

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ووشو، اردوی تیم‌های ملی ووشو در دو بخش ساندا و تالو زنان و مردان جهت حضور پرقدرت در بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ هانگژو از صبح امروز (شنبه) ۲۰ فرودین‌ماه به صورت متمرکز در آکادمی ملی ووشو آغاز شده است.

در وزن ۵۶- کیلوگرم حسام محمدزاده و مهدی کرمانی، در وزن ۶۰- شجاع پناهی و سعید جاوید، در وزن ۶۵- کیلوگرم عرفان آهنگریان و رضا عبداللهی، در وزن ۷۰- کیلوگرم محسن محمدسیفی و محمد مهدی رضایی و در وزن ۷۵- کیلوگرم علی خورشیدی و حمیدرضا سهندی در اردوی تیم ساندای پسران حضور دارند. تمرینات این تیم زیر نظر علی دهقان و امیر اوجاقی، مربیان تیم ملی در حال پیگیری است.

در بخش بانوان و در وزن ۶۰- کیلوگرم نیز شهربانو منصوریان و سهیلا منصوریان و در وزن ۵۲- کیلوگرم الهه منصوریان و آرزو سلیمی زیر نظر راضیه طهماسبی (سرمربی) و فریناز نذیری (مربی) در اردوی تیم ملی حضور دارند.

تمرینات تیم تالوی مردان با هدایت فرشاد عربی و با حضور محمدعلی مجیری، سامان احمدی، طاها بدیعی، سیدمحمد حسینی، شاهین بنی‌طالبی و مصطفی حسن‌زاده در حال برگزاری است. همچنین تیم تالوی زنان نیز با حضور فاطمه حیدری، حانیه رجبی و زهرا کیانی و زیر نظر محبوبه کریمی تمرینات خود را دنبال می‌کند.

منبع : مهر