آغاز فصل تازه فعالیت های محمد معتمدی با یک پروژه ویژه

آغاز فصل تازه فعالیت های محمد معتمدی با یک پروژه ویژه

به گزارش مهر، فصل تازه فعالیت های موسیقایی محمد معتمدی خواننده شناخته شده موسیقی ایرانی در عرصه های بین المللی با تولید و اجرای پروژه کنسرت – نمایش «بشنو از نی» با همراهی کویینتت بادی «کلفکس» از کشور هلند در قالب یک اثر اینترنتی پیش روی مخاطبان قرار خواهد گرفت.

پروژه کنسرت – نمایش «بشنو از نی» که طی روزهای اخیر به صورت تصویری ضبط شده و روز پنجشنبه سوم تیر با زیرنویس فارسی و هلندی از طریق کانال های ارتباطی مجموعه «پارادیزو» در آمستردام هلند، پخش و منتشر خواهد شد.

به گفته محمد معتمدی در این اجرا که به دعوت مجموعه پارادیزوی هلند تهیه و ضبط شده، با محوریت مثنوی معروف «بشنو از نی» مولانا، به زندگی کسانی پرداخته می شود که از کشور مادری خود مهاجرت کرده و باید با فرهنگ و آداب و رسوم یک جامعه جدید، خود را تطبیق دهند. در این میان موسیقی گاهی تفاوت ها و گاهی اشتراکات فرهنگی را به نمایش می گذارد و سعی دارد تا راه های نزدیک شدن این دو فرهنگ به یکدیگر را نیز پیدا کند.

آغاز فصل تازه فعالیت های محمد معتمدی با یک پروژه ویژه

آهنگساز برخی از قطعات این کنسرت محمد معتمدی بوده و تنظیم کنندگانی همچون کاوه وارث و آفتاب درویشی برخی از قطعات را برای این اجرا تنظیم و پوریا جابری نیز به عنوان نوازنده دف و تنبور در این اجرا حاضر خواهد بود.

محمد معتمدی برای اولین بار در یک اجرای صحنه ای در یکی از قطعات به نوازندگی ساز نی نیز خواهد پرداخت.