آلوز: اجازه نمی‌دهم مسی قهرمان جام جهانی شود/ خرید امباپه را به هالند ترجیح می‌دهم

آلوز: اجازه نمی‌دهم مسی قهرمان جام جهانی شود/ خرید امباپه را به هالند ترجیح می‌دهم

به گزارش خبرگزاری تسنیم، دنی آلوز که در پنجره زمستانی اخیر به عنوان بازیکن آزاد و با قراردادی ۶ ماهه به بارسلونا بازگشت تا پس از پنج سال دوباره پیراهن این تیم را به تن کند، در گفت‌وگو با روزنامه «اسپورت» چاپ کاتالونیا در تمجید از سرمربی 41 ساله بارسا گفت: راز موفقیت ژاوی در سختکوشی اوست. از زمانی که برای اولین بار به بارسلونا ملحق شدم، این اولین باری است که به این شکل فیزیکی کار می‌کنیم، حتی بیشتر از دوره پپ گواردیولا. ما هرگز به این شیوه کار نکرده بودیم اما باید به خاطر داشته باشیم که فوتبال تغییر کرده است و حالا باید در زمین بیشتر دوندگی داشته باشیم.

وی در ادامه ضمن تمجید از رئیس باشگاه بارسلونا که دومین دوره ریاستش بر این باشگاه را تجربه می‌کند، اظهار داشت: از دید من، خوان لاپورتا بهترین رئیس تاریخ باشگاه بارسلونا است. او وقتی که اوضاع برای باشگاه به خوبی پیش نمی‌رفت، رنج زیادی کشید. او همیشه به فکر منافع باشگاه است.

مدافع برزیلی آبی‌واناری‌ها تصریح کرد: بازیکنان جوان باید دوران حرفه‌ای قدرتمندی داشته باشند و تنها بازی در بارسلونا کافی نیست و باید در کنار این جام‌های قهرمانی را به دست بیاورید یا اینکه یکی از آن دست بازیکنانی شوید که به این تیم آمده‌اند و رفته‌اند. اگر در بارسلونا جامی نبرید، کسی شما را به خاطر نخواهد آورد.

آلوز ۳۸ ساله در بخش دیگری از صحبت‌هایش خاطرنشان کرد: به باشگاه گفته‌ام که اگر پدری شماره «8» را برای فصل آینده می‌خواهد، این شماره متعلق به اوست. من پیش از این شماره «6» را از ژاوی و شماره «22» را از آبیدال گرفته‌ام. دیگر چه شماره‌ای باقی مانده؟ (باخنده) فکر کنم شماره «10» مانده است. شوخی می‌کنم، هر شماره‌ای به من بدهند، آن را می‌پذیرم.

آلوز درباره اینکه آیا ضروری است بارسلونا میلیون‌ها یورو صرف خرید بازیکنانی همچون کیلیان امباپه و ارلینگ هالند کند، گفت: من پول زیادی را برای جذب هالند خرج نمی‌کنم. در مورد امباپه بله اما هالند نه! اگر من مدیر ورزشی بارسلونا باشم، ابتدا روی امباپه شرط می‌بندم. کیلیان از هر نظر کامل‌تر به نظر می‌رسد. اگر می‌خواهید سرمایه‌گذاری هنگفتی انجام دهید، باید آن را در بهترین حالت انجام دهید. اگر به من بستگی داشت، روی امباپه شرط می‌بستم.

مدافع بارسلونا که به نظر می‌رسد در جام جهانی 2022 هم تیم ملی برزیل را همراهی خواهد کرد، خاطرنشان کرد: جام جهانی قطر آخرین چالش بزرگ من نیست اما چالش خیلی مهمی برایم است.

وی در ادامه در مواجهه با این جمله که «اگر در قطر با برزیل نتوانستی قهرمان جام جهانی شوی، اجازه بده مسی این جام را ببرد.» خاطرنشان کرد: نه، من این شانس را به کسی نمی‌دهم. می‌خواهم با برزیل قهرمانی جام جهانی 2022 شوم. جام جهانی باید برای ما شود. ما هر کاری که لازم باشد برای این کار خواهیم کرد. (باخنده) اگر هم نتوانیم در زمین قهرمان شویم، جام را می‌دزدیم.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم